شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛

ثبت نام و بارگذاری آثار در «بخش ملی» تمدید نمی‌شود

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: پنج روز تا پایان ثبت نام در «بخش ملی» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران باقی مانده است و تاریخ ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

به گزارش سینماپرس، ثبت نام و بارگذاری آثار در «بخش ملی» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۵ مردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند تنها تا پایان این روز با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festival.iycs.ir برای ثبت آثار خود اقدام کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

«سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» به‌منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد عدالت فرهنگی در همه نقاط کشور، همچنین رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از تاریخ ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

فیلم‌هایی که از طریق ژانرهای سینمایی باعث ایجاد تنوع و تکثر در فضای فیلم کوتاه می‌شوند، در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهند بود. همچنین توجه به سینمای بومی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در اولویت انتخاب و داوری است.

فراخوان این رویداد ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد و داوطلبان از تاریخ ۲۸ فروردین فرصت ثبت‌نام و برگزاری آثار خود را در دبیرخانه جشنواره داشته‌ند.

مرحله دریافت آثار و ثبت نام در «بخش بین‌الملل» سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز که از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده بود، ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و در مجموع ۱۳۱ کشور و ۵۰۱۲ فیلم کوتاه برای شرکت در این بخش اقدام کرده‌اند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ به دبیری مهدی آذرپندار برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.