دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

دبیر جشنواره تئاتر فجر:

تمام قد از حضور دو تن از نمایندگان مجلس در شورای سیاستگذاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر دفاع می‌کنم

کوروش زارعی در نشست خبری فیلم سینمایی«امپراطور جهنم»

سینماپرس: کوروش زارعی دبیر جشنواره تئاتر فجر گفت: به امید خدا و تلاش دوستان تمام سعی ما این است که فراخوان این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا پنج روز آینده منتشر گردد.

به گزارش سینماپرس، کوروش زارعی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون زمان انتشار فراخوان چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: برنامه ریزی‌ها و گفت‌وگوها پیرامون انتشار فراخوانی جامع و کامل شکل گرفته است، در حال حاضر دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر فراخوان را به طور کامل آماده کرده و تنها چند مورد جزئی باقی مانده که به زودی آن را تکمیل خواهیم کرد.

دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر پیرامون زمان انتشار فراخوان این جشنواره اظهار کرد: به امید خدا و تلاش دوستان تمام سعی ما این است که فراخوان این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا پنج روز آینده منتشر گردد.

زارعی: فراخوان جشنواره تئاتر فجر به زودی منتشر می شود

زارعی پیرامون حضور دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: بدون شک هر کدام از اعضای این شورا بنا به تدبیر و صلاحدید خاصی انتخاب شده‌اند.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: حضور دو تن از نمایندگان محترم مجلس نیز دلایل محکم و بسیار جدی دارد، دلایلی که به امید خدا در طی جلسه ای با خبرنگاران همزمان با انتشار فراخوان جشنواره تئاتر اعلام خواهد شد. اما آنچه مهم است اینکه شخصا تمام قد از حضور این عزیزان در شورای سیاستگذاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر دفاع می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.