سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

لزوم مقابله با مروجان بی‌اخلاقی یا اخلاق لیبرالی در عرصه فرهنگی/۷

فیوضی: مقابله با جریانات و سلبریتی هایی که تأثیر سوء بر جامعه دارند ضروری است/ ببینند چه جریاناتی دیالوگ های خود را در زبان سلبریتی ها می گذارند

مهدی فیوضی

سینماپرس: مهدی فیوضی کارگردان سینما در پی اظهارات اخیر محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه اگر هنرمندی بخواهد بی‌اخلاقی یا اخلاق لیبرالی را ترویج کند، دلیل ندارد دولت جمهوری اسلامی ایران از او حمایت کند اظهار داشت: مقابله با جریانات و سلبریتی هایی که تأثیر سوء بر جامعه دارند ضروری است و مسئولان فرهنگی باید آگاهانه پیگیر این اتفاقات باشند و حوزه فرهنگ را به خوبی رصد کنند و این جریانات را به خوبی بشناسند تا بتوانند در بزنگاه های حساس جلوی اقدامات آن ها را بگیرند.

کارگردان فیلم های سینمایی «محرمانه تهران» و «نفوذی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سخنان آقای سالاری ما را امیدوار کرد؛ خوشحالیم این جمله را از زبان یکی از معاونان محترم وزیر ارشاد شنیدم و امیدواریم به این سخنان و وعده ها جامه عمل پوشیده شود.

وی ادامه داد: ممکن است برخی افراد در برخی مواقع بر اساس جو خاصی دیالوگ هایی را بگویند اما آن را پیگیری نکنند از این رو عملی شدن این وعده ها و سخنان مهم است و انتظار ما از یکایک مسئولان فرهنگی و هنری کشور این است که به این وعده ها عمل کنند.

این سینماگر تأکید کرد: معمولاً کشورهایی که روحیه استکباری دارند برای مقابله با کشورهای استکبارستیز سعی می کنند آن ها را توسط برخی خودی ها و نیروهای داخلی شان تحت فشار بگذارند تا به اهداف شوم خودشان برسند. این نکته مهمی است که مسئولان فرهنگی کشور باید به آن توجه داشته باشند و اجازه ندهند دشمنان و مستکبران نیروهایی را از داخل کشور جذب کنند و اهداف پلیدشان را پیاده سازی نمایند.

فیوضی در پایان این گفتگو افزود: مسئولان باید آگاه و پیگیر باشند و این جریانات را بشناسند و ببینند چه جریاناتی دیالوگ های خود را در زبان سلبریتی ها می گذارند و در رفتار آن ها اعمال نفوذ می کنند تا تأثیر سوء بر جامعه داشته باشد؛ مدیران فرهنگی باید با راهکارها و سیاست گذاری های خاص مانع این اتفاق شوند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.