دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

با حکم مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان؛

«محسن مشرقی» دبیرِ رویداد ملی استاپ موشن نوجوانان شد

محسن مشرقی در نشست خبری رویداد ملی استاپ موشن

سینماپرس: علی جانباز مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان، محسن مشرقی را به عنوان دبیرِ رویداد ملی استاپ موشن نوجوانان منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، رویداد ملی استاپ موشن نوجوانان که چندی پیش شورای سیاستگذاری خود را معرفی کرد و قرار است طی ماه‌های آینده با برپایی برنامه‌های گوناگونی، حرکت مهم و موثری در زمینه خلاقیت و رشد فکری نوجوانان ایجاد کند محسن مشرقی را به عنوان دبیرِ رویداد ملی استاپ موشن نوجوانان شناخت.

متن این حکم که از سوی علی جانباز مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان صادر شده است، چنین است:

«جناب آقای محسن مشرقی

چشم، جاده‌ای است رو به روشنایی. جاده‌ای که در مسیر خود، آنچه در سینه داریم را باز می‌تاباند. چشمِ ظاهر اما محلی از اعراب ندارد، چرا که دِل، گوش در گروِ خورشید دارد. بسا فردی که به ظاهر نمی‌بیند، اما نورِ امید، مسیر را برایش از روز هم روشن‌تر کرده است. حالا این دریچۀ نور، این مبدأ بی‌نهایتِ امید، در نوجوانی، همچون پیراهنِ شرافت یوسف-که درود خدا بر او-، بی‌زنگار، بی هیچ آلایشی آمادۀ دریافت روشنایی‌ها است. مسیرِ ما در حوزۀ هنری کودک و نوجوان انقلاب اسلامی، پیشروی در همین زلالی است و با یاری گرفتن از سرچشمۀ پاکی‌ها محمد مصطفی-که درود بی‌کران خدا بر او- انجام می‌پذیرد. در همین راستا، همراهی با نوجوانان ایرانِ عزیز، برای رسیدن به رؤیاهای خود و حرکت در جاده‌ی روشنایی، از مأموریت‌های مهم و برجستۀ ما می‌باشد.

تاثیرِ هنر، برکسی پوشیده نیست؛ چرا که از کودکی، از قصه‌های مادرانه، هنر همواره همراه و هم‌نشین ما بوده است. به همین خاطر، حوزۀ هنری کودک و نوجوان انقلاب اسلامی به عنوانِ یکی از طلایه دارانِ مسیرِ بالندگیِ نوجوانِ هنرمندِ انقلابی، رویداد ملی استاپ موشن نوجوانان را برگزار می‌کند.

از این رو جنابعالی را که به‌حمد الله برخوردار از روحیه تربیتی و هنرمند مؤثری در عرصه‌های هنری و رسانه‌ای می‌باشید، به عنوان دبیرِ رویداد ملی استاپ موشن نوجوانان منصوب می‌نمایم. امید است که در این راه در پناه پروردگار یگانه، پیروز و موفق باشید.

هم‌چنین از جنابعالی به عنوان دبیرِ این رویداد موارد زیر انتظار می‌رود:

– تقویت جریان تولید در مناطق محروم کشور، با بهره‌گیری از فرصت آموزش هنر کاربردی استاپ‌موشن

– توجه به مسئله‌ی داستان‌پردازی و خلق قصه‌های نو در تولیدات

– بهره‌گیری از مسیر رقابت در جهت توانمندسازی در عین توجه به اقتضائات مرحله‌ای رویداد

– تعامل با نهادهای مؤثر در کشور در راستای معرفی برگزیدگان رقابت با تکیه بر توان مربیان مؤثر در رویداد

– هماهنگی لازم با شورای سیاست‌گذاری در جهت تأمین اهداف و مأموریت‌های این رویداد

– استمرار در اجرا و پیگیری فعالیت‌های رویداد هم‌سو با اهداف آن در طول سال»

محسن مشرقی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه صداوسیما، مدیریت موسسه رویش رسانه، پژوهشگر حوزه خلاقیت و نوآوری، تهیه کننده فیلم های کوتاه سینمایی و انیمیشن و برگزیده جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی و مشاور کسب وکارهای فرهنگی بوده است.

گفتنی است، این جشنواره با اهداف شناســـایی مســـتعدین نوجـــوان وعلاقه‌مند به این حوزه و شبکه‌ســـازی رشـــــد و ارتقـــــا هنرمنـــــدان نوجـــــوان و تولیدکننـــــدگان اســـــتاپ موشـــــن درموضــوع روایــت و خلــق محتــوا و مفهــوم در اثــر هنــری شکل گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۵/۰۶/۱۴۰۱ لغایت ۳۰/۰۸/۱۴۰۱ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.