چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

به‌عنوان کارشناس ویژه؛

«فریدون جیرانی» به آخرین جلسه از هفتمین فصل «پاتوق فیلم کوتاه» می‌آید

فریدون جیرانی

سینماپرس: فیلم‌های کوتاه «وادیار» در ژانر حادثه‌ای، «هناسه» در ژانر جنگ، «مرد ابری» و «ماجان» در ژانر ملودرام در شانزدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، شانزدهمین و آخرین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه ۲۱ شهریورماه، با نمایش ۴ فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.
در این جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «وادیار» به‌نویسندگی و کارگردانی مرجان خسروی، «ماجان» به‌نویسندگی و کارگردانی فردین انصاری، «مرد ابری» به‌نویسندگی و کارگردانی شاهین جلالی و «هناسه» به‌نویسندگی وکارگردانی میثم محمدخانی به نمایش درخواهند آمد.
در این رویداد فریدون جیرانی، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، مجری و کارشناس پیشکسوت سینما، به‌عنوان کارشناس ویژه جلسه شانزدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت‌وگو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی تخصصی قرار خواهد داد. اجرای این برنامه را محیا ساعدی بر عهده دارد.
فیلم کوتاه «وادیار» به‌نویسندگی و کارگردانی مرجان خسروی، در ژانر «حادثه‌ای»، به‌تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور و میلاد خسروی و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران استان چهارمحال بختیاری تهیه و تولید شده است.

فردین انصاری «ماجان» را در ژانر «ملودرام» کارگردانی کرده و عطا دهقانی و فردین انصاری فیلم‌نامه این فیلم کوتاه را نوشته‌اند. «ماجان» از جمله آثاری است که در انجمن سینمای جوانان تهیه و تولید شده است.

«مرد ابری» به‌نویسندگی و کارگردانی شاهین جلالی، اثری در ژانر «ملودرام» است که به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران استان اردبیل و شاهین جلالی تهیه و تولید شده است. محمود نظرعلیان، اکبر صادقی و اردشیر زاهد نقش‌آفرینان این فیلم کوتاه هستند.

نویسندگی و کارگردانی «هناسه» را نیز میثم محمدخانی در ژانر «جنگ» برعهده داشته است و فاطمه سادات مختاری تهیه کننده آن بوده است. محمود نظرعلیان، هانا کامکار و آرینا لطفی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
شانزدهمین و آخرین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ۲۱ شهریورماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره ۱ برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.