چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در «موزه سینمای ایران»؛

نمایشگاه عکس از نقش آفرینی هنرمندان در «ژانر دفاع مقدس» برگزار می‌شود

موزه سینما در روز ملی سینما

سینماپرس: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در موزه سینمای ایران نمایشگاهی از تصاویر و نقش آفرینی هنرمندان سینما برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس موزه سینمای ایران نمایشگاه متفاوتی از تصاویر و نقش آفرینی هنرمندان سینما برگزار می‌کند. در این نمایشگاه که ترکیبی از صدا، قصه و تصویر آثار سینمایی دفاع مقدس است تصاویر مختلفی از برخی آثار سینمای دفاع مقدس انتخاب شده و به نمایش درمی‌آید.

در این نمایشگاه که با همکاری «صداستانگاه» برگزار می‌شود مخاطبان با قرارگرفتن در مقابل هر تصویر و با استفاده از گوشی‌هایی که در کنار تصاویر قرار گرفته می‌توانند روایت هرعکس را با صدای بازیگر حاضر در همان تصویر بشنوند.

در برگزاری این نمایشگاه هنرمندانی همچون علی نصیریان برای بازی در فیلم «بوی پیراهن یوسف»، فاطمه معتمدآریا برای بازی در فیلم «گیلانه»، آزیتا حاجیان برای بازی در فیلم «روبان قرمز»، رضا کیانیان برای بازی در فیلم «آژانس شیشه‌ای»، مهدی فقیه برای بازی در فیلم «هور در آتش»، مجید مظفری برای بازی در فیلم «جنگ نفت کش‌ها»، مهتاب نصیرپور برای فیلم «فرزند خاک» و شهید مرتضی آوینی به روایت نقش آفرینی‌های خود می پردازند.

این نمایشگاه از پنجشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و علاقه مندان می‌توانند تا ۷ مهر ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب از آن بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.