چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

فروشی معادل ۱۹.۴ میلیون دلار؛

«نگران نباش عزیزم» صدرنشین «گیشه هالیوود» شد

فیلم سینمایی«نگران نباش عزیزم»

سینماپرس: فیلم سینمایی«نگران نباش عزیزم» به نویسندگی مشترک «کتی سیلبرمن» و «کری ون دایک» و کارگردانی اولیویا وایلد اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از ۲۳ سپتامبر ٢٠٢٢ آغاز کرده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «نگران نباش عزیزم» به نویسندگی مشترک «کتی سیلبرمن» و «کری ون دایک» و کارگردانی اولیویا وایلد اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از ۲۳ سپتامبر ٢٠٢٢ آغاز کرده است. این فیلم با فروشی معادل ۱۹.۴ میلیون دلار صدرنشین گیشه هالیوود است.

فلورنس پیو، هری استایلز، اولیویا وایلد، جما چان، کیکی لین و کریس پاین از بازیگران فیلم هستند. وقایع فیلم در بازهٔ زمانی سال ۱۹۵۰ میلادی رخ می‌دهد و از دید زن خانه‌داری به نام آلیس با بازی فلورنس پیو است.

داستان فیلم «نگران نباش عزیزم»

زن خانه‌داری رابطهٔ خوبی با همسرش دارد. اما او احساس رضایت از زندگی اش نمی‌کند زیرا احساس می‌کند همسرش دارد راز سیاهی را از او پنهان می‌کند.

در آوریل ۲۰۲۰ فلورنس پیو، شایا لباف و کریس پاین به عنوان بازیگران این فیلم انتخاب شدند و در ماه بعد داکوتا جانسون به جمع بازیگران «نگران نباش عزیزم» پیوست. در سپتامبر ۲۰۲۰ هری استایلز جایگزین شایا لباف برای نقش جک شد.

در اکتبر ۲۰۲۰، جما چان و کیکی لین به جمع بازیگران اضافه شدند، لین جایگزین داکوتا جانسون شد، زیرا جانسون به دلیل فیلم‌برداری فیلم دختر گمشده مجبور به ترک پروژه شد.

فیلم‌برداری از ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ در لس آنجلس شروع شد و در چهارم نوامبر به دلیل ابتلای یکی از عوامل فیلم به کرونا، فیلم‌برداری به تعویق افتاد. سرانجام فیلم‌برداری در ۱۳ فوریه ۲۰۲۱ به اتمام رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.