پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

فریاد دفاع از «امت رسول‌الله (ص)» توسط هنرمندان باشرافت؛

رجبی: استفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای بازیگران حربه‌ای تکراری است که بدخواهان این خاک سال‌ها به آن چنگ انداخته‌اند

مهران رجبی در اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات تلویزیونی جام جم

سینماپرس: مهران رجبی در پی اتفاقات اخیر در پیامی در فضای مجازی نوشت: استفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای بازیگران در جهت ساخت دوقطبی و ایجاد شکاف در جامعه حربه‌ای تکراری است، واکنش خشونت‌آمیز برخی کاربران به این پیام قابل‌تأمل است.

به گزارش سینماپرس، نظرات هنرمندان و سلبریتی‌ها به ترجیع‌بند تکراری این روزهای فضای کشور تبدیل‌شده است، اکثر چهره‌های هنری طرفی از دعوا را گرفته‌اند و همگی خود را کنار مردم می‌دانند!

اما در این میان مهم این است که کدام هنرمند خود را کنار کدام مردم دانسته، چه تحلیلی از شرایط داشته و دعوتش برای ایجاد آرامش است یا برهم زدن آن.

در همین راستا مهران رجبی بازیگر نام‌آشنای تلویزیون در توئیتی موضع خود را در رابطه با جریانات اخیر مشخص کرد.

وی در پیام خود نوشت: در این ایام که شغالان و کفتاران برای ایران جانمان دندان‌تیز کرده‌اند سکوت جایز نیست. استفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای بازیگران در جهت ساخت دوقطبی و ایجاد شکاف در جامعه حربه‌ای تکراری است که بدخواهان این خاک سال‌ها به آن چنگ انداخته‌اند.

جان ناقابلی دارم آن‌هم فدای ایران

رجبی: استفاده از پایگاه اجتماعی و ظرفیت رسانه‌ای بازیگران حربه‌ای تکراری است که بدخواهان این خاک سال‌ها به آن چنگ انداخته‌اند

اما نکته قابل‌توجه به این پیام، واکنش برخی اهالی فضای به آن است، پاسخ‌هایی که بعضاً از شدت رکیک بودن امکان انتشار توسط خبرگزاری فارس را ندارد، همچنین تهدید برخی از کاربران توییتری در پاسخ به این پیام، مهر تأییدی بر خشونت افرادی است که ادعای آزادی بیان دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.