پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

فریاد دفاع از «امت رسول‌الله (ص)» توسط هنرمندان باشرافت؛

معصومی: انقلاب اسلامی ما را از بند ظلم و اسارت نفس رها کرد/تا آخرین‌نفس برای حفظش می‌جنگیم

پروانه معصومی

سینماپرس: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت در پیامی از جریان انقلاب اسلامی حمایت کرد.

به گزارش سینماپرس، در ادامه اظهارنظر هنرمندان در اتفاقات اخیر، پروانه معصومی هم موضع خود را روشن کرد، وی از بازیگران زنی است که علاوه بر حضور در سینمای قبل از انقلاب بعد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سینمای ایران ماند و در آثار ماندگار بسیاری بازی کرد.

وی در واکنش به اتفاقات اخیر با انتشار پیامی نوشت: «انقلاب اسلامی ما را از بند ظلم و اسارت نفس رها کرد و تا آخرین‌نفس برای حفظش می‌جنگیم.

توکل می‌کنم به آن زنده‌ای که هر گز نمی‌میرد.»

معصومی از جمله بازیگرانی است که بعد از انقلاب اسلامی حجاب را پذیرفت و طی دهه‌های مختلف در آثار بسیار مهمی حضور داشت، او همواره از حجاب خود دفاع کرده و آن را به شکلی معطوف به ذات انسان می‌داند. بازی در آثار درخشانی چون «کوچک جنگلی»، «مسافر ری»، «امام علی»، «ناخدا خورشید»، «پلیس جوان»، «یوسف پیامبر» و...معصومی را تبدیل به بازیگری نام آشنا برای مخاطبان ایرانی کرده است.

به نظر می‌رسد که این پیام در ادامه موج حمایتی هنرمندان از جریان انقلاب اسلامی منتشر شده است، ‌ با اینکه فضای کشور توسط رسانه‌های معاند آلوده شده است اما همچنان هستند هنرمندانی که تلاش می‌کنند شجاعانه غبارها را کنار زده و نگاهی منطقی به موضوعات داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.