شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

فریاد دفاع از «امت رسول‌الله (ص)» توسط هنرمندان باشرافت؛

عظیمی: «سلبریتی‌ها» لیاقت الگو بودن برای جامعه را ندارند

مهدی عظیمی میرآبادی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: مهدی عظیمی تهیه‌کننده سینما در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: افرادی هنگام پهن بودن سفره کشور و درآمد داشتن از آن حضور فعال دارند و روزهایی که همان کشور و مردمش برای آرامش به آن‌ها نیاز دارند شانه خالی می‌کنند و نه‌تنها اظهارنظر نمی‌کنند بلکه مقابل مردم قرار می‌گیرند لیاقت الگو بودن برای جامعه را ندارند.

به گزارش سینماپرس، مهدی عظیمی میرآبادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اتفاقات اخیر به سه نکته برای سه گروه مخاطب اشاره کرد. وی در ابتدا در رابطه با اظهارنظر افراد چهره در روزهای اخیر گفت: حضور برخی چهره‌های شناخته‌شده که متأسفانه به جبهه مخالف کشور رفته‌اند عرض می‌کنم، فشارهایی که در مواجهه با این افراد وجود داشته و آن‌ها را مجبور به موضع‌گیری در این رابطه می‌کند را درک می‌کنم اما توصیه می‌کنم برای اظهارنظر کمی تأمل و صبر داشته باشید، شاید تا چند روز آینده این فشار وجود نداشته نباشد.

وی ادامه داد: اتفاقی که در خیابان و عمل وجود دارد گزندی به جمهوری اسلامی نخواهد زد، این انقلاب روزهای دهه ۶۰ را دیده است، روزهایی که همین افراد و گروه‌های مدعی آزادی در خیابان‌های شهر دست به ترور افراد می‌زدند، چنین روزهای در شرایط نوپای انقلاب خدشه‌ای به آن وارد نکرد چه برسد به امروز که ریشه‌های کشور محکم و قوی است.

عظیمی افزود: مردم هم به‌عنوان مخاطب دوم باید بدانند که چه افرادی را به‌عنوان الگوی خود و خانواده‌شان انتخاب می‌کنند، افرادی هنگام پهن بودن سفره کشور و درآمد داشتن از آن حضور فعال دارند و روزهایی که همان کشور و مردمش برای آرامش به آن‌ها نیاز دارند شانه خالی می‌کنند و نه‌تنها اظهارنظر نمی‌کنند بلکه مقابل مردم قرار می‌گیرند لیاقت الگو بودن برای جامعه را ندارند.

این تهیه‌کننده سینما خطاب به مسئولین فرهنگی کشور اظهار داشت: مسئولین فرهنگی کشور، بدانند منابعی که در اختیار افراد و هنرمندان قرار می‌گیرد سرمایه‌گذاری است، ‌ باید برسی شود آیا افرادی که کنار دشمنان مردم می‌ایستند لیاقت سرمایه‌گذاری رادارند؟ این اشتباه باید اصلاح شود و حمایت و سرمایه‌گذاری را از افراد درست انجام دهند.

وی رد پایان خاطرنشان کرد: این ماجراها تا زمانی که بین جمهوری اسلامی و استکبار باشد وجود خواهد داشت، پس ما باید در زاویه انقلاب اسلامی باید بر محکم کردن پایه‌های نظام بی اندیشیم و بدانیم که بید ایران با ای بادها نخواهد لرزید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.