شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

تجدید خاطره «بهائیت» در قالب طرح «نمایش‌نما»؛

عرضه آنلاین تولیدات عروسکی کارگردان «مُحلل» توسط «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان» به چه معنی است؟

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اعلام کرد ۷۰ فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان به صورت آنلاین پخش و در دسترس علاقه‌مندان در سراسر کشور قرار گرفته است. آثاری که در میان آنها نمایش هایی از نصرت کرمی کارگردان فیلم مُحلل به عنوان یکی از شاخص ترین تولیدکنندگان آثار ضد اسلام فرقه ضاله بهائیت نیز گنجانده شده است.

به گزارش سینماپرس، سعید زین‌العابدینی معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره فعالیت‌های این روزهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، به مهر گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ فیلم‌تئاتر کودک و نوجوان در قالب طرح «نمایش‌نما» از طریق سایت تیوال به‌صورت آنلاین پخش می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان و خانواده‌ها در سراسر کشور قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در طرح «نمایش‌نما» نمایش‌های پرخاطره‌ای از هنرمندانی چون نصرت کریمی، بهروز غریب‌پور، حسن دادشکر، عادل بزدوده و آزاده انصاری نیز نمایش داده می‌شود.

زین‌العابدینی درباره اجراهای تئاتری مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون نیز توضیح داد: نمایش «ویزجان» به کارگردانی ندا وفایی اجرای خود را در سالن بوستان مرکز آغاز کرد که در حال حاضر متوقف شده و مجدداً روی صحنه خواهد رفت.

معاون تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پایان سخنان خود گفت: همزمان در حال بازسازی سالن گلستان مرکز هستیم که نهایتاً تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و سالن آماده بهره‌برداری مجدد می‌شود.

نظرات

  • کیان جوادی ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۶
    0 0
    نصرت کریمی فقط یک تئاتر در کانون داشته آن هم میهمان‌های ناخوانده است که بر اساس کتاب معروف خانم فریده فرجام ساخته شده است!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.