یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

«مدیرعامل کانون» به عضویت هیات امناء «بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای» درآمد

بنیاد ملی بازی های رایانه ای*

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌ عنوان یکی از اعضای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، مدیرعامل کانون با استناد به بند(۴) ماده (۵) اساسنامه این بنیاد مصوب ۹خرداد ۱۳۸۵ در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از اعضای حقوقی هیات امناء این موسسه است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امناء بنیاد، در این حکم با استناد به همین بند اساسنامه، مدیرعامل کانون را به این سمت منصوب و برای وی و دیگر اعضای هیات آرزوی موفقیت در زمینه تحقق اهداف بنیاد و انجام وظایف محوله کرده است.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای یک موسسه مؤسسه‌ی فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی است که شخصیت حقوقی مستقل دارد و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی فعالیت می‌کند.

هدف از تاسیس این بنیاد، تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، حمایت و نظارت بر گسترش فرآیند تولید، تأمین، واردات، صادرات، آماده سازی، تکثیر و توزیع انواع بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای و تلاش در جهت تولید و تأمین دانش فنی و نیز امکانات و تجهیزات وابسته به آن در تمامی حوزه‌ها و قالب متفاوت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.