دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

مدیر تماشاخانه ایرانشهر:

گروه‌های تئاتری با مشکل تبلیغ و بلیت فروشی مواجه شده‌اند/تصمیم‌گیری درباره اجرای آثار نمایشی را به گروه‌های تئاتری سپرده‌ایم

حمید نیلی

سینماپرس: مدیر تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرد با توجه به شرایط موجود در زمینه تبلیغ و بلیت فروشی آثار نمایشی، تصمیم‌گیری درباره اجرای آثار به گروه‌های تئاتری سپرده شده است.

به گزارش سینماپرس، حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر درباره وضعیت اجرای آثار در این مجموعه تئاتری، به خبرنگار مهر گفت: ما پیش از تعطیلی‌های رخ داده اخیر در تئاتر، تصمیم داشتیم که فعال باشیم ولی باید به این نکته نیز توجه می‌کردیم که گروه‌های نمایشی بتوانند از حضور مخاطبان بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: به دلیل شرایط پیش آمده، گروه‌های تئاتری با مشکل تبلیغ و بلیت فروشی مواجه شده‌اند.

تأکید کرد: با توجه به شرایط تبلیغ و بلیت فروشی، تصمیم‌گیری درباره اجرای آثار نمایشی را به گروه‌های تئاتری سپرده‌ایم. امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که وضعیت در حوزه تبلیغ و فروش بلیت برای گروه‌ها بهتر شود تا اجراهای تئاتر در تماشاخانه ایرانشهر بار دیگر رونق بگیرد.

مدیر تماشاخانه ایرانشهر درباره وضعیت دیگر تعهدات اجرایی تماشاخانه ایرانشهر تا پایان سال و احتمال اینکه آثار سال جاری در نوبت اجرایی سال آینده قرار خواهند گرفت یا نه، تصریح کرد: نظر ما این بود امسال به تعهدات دوره مدیریت جناب آقای حسین مسافرآستانه پایبند باشیم و سعی کردیم که به این امر توجه کنیم. با تمهیداتی که در نظر گرفته‌ایم امیدواریم اجراهای زیادی از امسال به نوبت اجرایی سال آینده منتقل نشوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.