یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

اکبر رحمتی:

دستمزدها گاها عادلانه توزیع نمی‌شود و این برای همکاران من ناراحت کننده است

اکبر رحمتی در مراسم تشییع پیکر مرحوم سید ضیاء الدین دری

سینماپرس: یک بازیگر تلویزیون گفت: همواره معتقدم که بسیاری از دوستانم در این حرفه بنا به تجربه و سابقه‌ای که دارند باید دستمزد بیشتری دریافت کنند. دستمزدها گاها عادلانه توزیع نمی‌شود و این برای همکاران من ناراحت کننده است.

به گزارش سینماپرس، اکبر رحمتی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر دو سریال جدید به من پیشنهاد شده که در حال مذاکرات نهایی برای حضور در آنها هستم، علاوه بر آن به تازگی پخش سریال «بی نشان» را از تلویزیون داشتم که خوشبختانه با اقبال مردم روبرو شده است.

هنوز با من صحبتی برای فصل جدید زیرخاکی نشده است

وی با اشاره به بازخورد مثبت سریال «بی‌نشان» در میان مخاطبان تاکید کرد: خوشبختانه داستان متفاوت و گروه خوب سریال بی نشان باعث شد تا مردم اثری مطلوب را در تلویزیون ببیند، همین عاملی بوده تا در اکثریت مواقع بازخوردهایی که دریافت کردم بسیار مثبت باشد.

رحمتی درباره احتمال ساخت فصل چهارم سریال «زیر خاکی» اضافه کرد: بعید می‌دانم که فصل چهارم زیرخاکی ساخته شود، البته داستان همچنان جا دارد و می توان در فصلی تازه روایتی جذاب و جدید را ارائه داد اما باید دید در نهایت نظر مدیران سیما و گروه تولید به چه نحو خواهد بود.

دستمزد بازیگران عادلانه پرداخت نمی‌شود

بازیگر سریال «بی‌نشان» درباره وضعیت دستمزد و قرارداد بازیگران اضافه کرد: من در کارهایم هیچ‌وقت درگیر مقولات دستمزد و مباحث مالی نبوده‌ام چرا که از نگاه فرهنگی به این کارها نگریسته‌ام؛ یعنی پول برای من در مرحله آخر بود و اصل کیفیت کار و بحث فرهنگی بود که انجام می‌دادیم مانند نقشی که آموزش‌وپرورش روی جامعه دارد؛ یعنی بعد معنوی در این کارها برای من بیشتر بود و به پول فکر نمی‌کردم و این موضوع برای من گامی فرهنگی بود.

رحمتی در همین رابطه خاطرنشان کرد: البته همواره معتقدم که بسیاری از دوستانم در این حرفه بنا به تجربه و سابقه‌ای که دارند باید دستمزد بیشتری دریافت کنند. دستمزدها گاها عادلانه توزیع نمی‌شود و این برای همکاران من ناراحت کننده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.