دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

پس از دو ماه وقفه؛

نخستین گام در برخورد قانونی با «سلبریتی‌های اغتشاشگر» برداشته شد!

فتنه مهسا

سینماپرس: پیگیری‌ها از دادستانی تهران نشان می‌دهد بنا به حکم بازپرس، هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی بازداشت شدند.

به گزارش سینماپرس، حدود دوماه است که از انتشار سلسله مطالب تبیینی سینماپرس در زمینه فتنه اخیر می‌گذرد. یادداشت‌هایی با عنوان نقش‌آفرینی ویژه «سلبریتی‌ها» در پروسه «اَندَلُسیزاسیون انقلاب اسلامی ایران» و پروسه «اَندَلُسیزاسیون انقلاب اسلامی ایران» و بروز کارکرد سلبریتی‌ها در بسط «فحشاسالاری» و شورش «فاحشه‌ها» نخستین برون‌داد اجتماعی «پروسه اَندَلُسیزاسیون» که نقش محوری سلبریتی‌ها در سازمان دهی و سامان بخشیدن به فتنه اخیر را گوشزد می‌نمود. نقشی که سبب می‌شد تا تمامی اهالی دخیل در صنعت فیلمسازی کشور و همچنین تمامی ورزشکاران به صورتی غیر واقعی در قبیله حامیان فتنه و اغتشاش ظاهر سازی شوند و موج روانی این ظاهر سازی فضای رسانه‌ای کشور را در بر گرفته و به اغتشاشات دامن زند. این در حالی بود که عموم اهالی فرهنگ و هنر و همچنین عموم ورزشکاران نه سلبریتی هستند و نه تمایلی به همراهی با اغتشاشات اخیر از خود نشان داده‌اند.

حالا پس از گذشت دو ماه بالاخره «قوه قضاییه » دست به کار شد و شب گذشته بود که خبر احضار برخی چهره‌های معروف هنری و ورزشی در پی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی جهت پاسخگویی به مقام قضایی منتشر گردید.

در همین رابطه پیگیری‌ها از دادستانی تهران نشان می‌دهد بنا به حکم بازپرس ساعتی پیش هنگامه قاضیانی جلب و به دادسرا منتقل شده است.

این گزارش حاکی است طی روزهای گذشته از تعدادی افراد در مورد صحت ادعاهای تحریک آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده بود.

بنابر این گزارش اتهامات قاضیانی دایر بر اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.

گفتنی است با حضور قاضیانی در دادسرا بازپرس نسبت به تفهیم اتهام وی اقدام نموده است.

همچنین، کتایون ریاحی که تحت تعقیب قضایی از سوی دادسرای تهران بود، در ویلای خود در بخش آبیک قزوین توسط ماموران امنیتی بازداشت شد و به تهران منتقل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.