دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

لزوم اعلام جرم علیه خانه‌ای پوشالی و ارتزاق کننده از بیت المال؛

شاخ و شانه کشی «خانه سینما» در مقابل ملت مسلمان ایران/ وقتی شاه نشینان وکیل مدافع اغتشاشگران می‌شوند!

خانه سینما

سینماپرس: «خانه سینما» سال‌هاست که در اوج ناکارآمدی به سر می‌برد و بیشتر به دفتر کاری برای بودجه خواری از بیت المال و ارتزاق قبیله‌ای خاص مبدل گردیده است. خانه‌ای پوشالی که در طی یک دهه گذشته بیش از هر چیز به لگد پرانی‌های گاه و بیگاه بر علیه حاکمیت ملت مسلمان ایران، شهره خاص و عام شده است و اکنون با انتشار بیانیه‌ای مضحک اقدام به قداره کشی رسانه‌ای و تهیه خوراک جدید برای شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی نمود.

به گزارش سینماپرس «خانه سینما» سال‌هاست که در اوج ناکارآمدی به سر می‌برد و بیشتر به دفتر کاری برای بودجه خواری از بیت المال و ارتزاق قبیله‌ای خاص مبدل گردیده است. خانه‌ای پوشالی که در طی یک دهه گذشته بیش از هر چیز به لگد پرانی‌های گاه و بیگاه بر علیه حاکمیت ملت مسلمان ایران، شهره خاص و عام شده است. خانه‌ای کاملا انحصاری که در تازه‌ترین لجن‌پرانی و تقابل صریح خود بر علیه حاکمیت جمهوری اسلامی اقدام به انتشار بیانیه‌ای مضحک نمود تا در این شرایط هم خوراک جدیدی برای شبکه‌های معاند فراهم آورد و هم مسیر باج‌گیری خود از مدیران وامانده سازمان سینمایی را تسریع ببخشد.

در این میان اگر چه شاه نشینان این تشکل به اصطلاح صنفی، فاقد وجاهت لازم در میان عموم سینماگران بوده و سال‌هاست که اعتبار خود را در بین اکثریت اهالی سینما از دست داده‌اند، اما با وقاحت و پررویی و با اهرم کردن بودجه و اعتباری که از سوی نهادهای دولتی سمت آنها گسیل می‌شود، رفتارهای قیم‌مآبانه‌ای در پیش گرفته اند که در این سالها باعث رنجش قشر ضعیف فعال در سینما بوده است.

وقاحت رفتاری قبیله حاکم بر خانه سینما سبب شده تا این جماعت محدود به خود حق داده و با پر رویی به دفاع از رفتارهای خلاف امنیت ملی جمعی سلبریتی معلوم الحال بپردازند و با انتشار بیانیه‌هایی مضحک به اسم خود و یا برخی از اقمار به سلطه گرفته شده در ذیل خود، نقش آفرینی واضح بر علیه امنیت ملی را در دستور کار قرار دهند. دستورکاری شوم که قطعا سهل انگاری و محافظه کاری مدیران سازمان سینمایی و تزریق بودجه های دولتی به این مجموعه در این گردنکشی بی تاثیر نبوده و به نظر می رسد باید وظایف جدی نظارتی دولت به ایشان یادآور شود!
در مجموع باید توجه داشت که این بیانیه بیش از هر چیز پرده نفاق را از چهره «شاه نشینان» و تسخیر کننده‌گان «خانه سینما» کنار زده و تقابل رسمی ایشان با حاکمیت مردمی «جمهوری اسلامی» را به نمایش می‌گذارد. پس در این هنگام لازم است تا نهادهای نظارتی و قضایی با اعلام جرم نسبت به تنظیم کنندگان این بیانیه و رفتارهای هتاکانه ایشان که بیش از هر چیز با سوء استفاده از نام و نشان اهالی سینما و در پناه نام «خانه سینما» صورت می‌پذیرد، موضع گیری قاطع را در دستور کار خود قرار دهند تا شاید گامی در راستای «احقاق حقوق صنفی اهالی سینما» برداشته شود و نهادی با دغدغه‌های صنفی و خارج از چنبره شاه نشینان شکل گیرد.

شاخ و شانه کشی «خانه سینما» در مقابل ملت مسلمان ایران/ وقتی شاه نشینان وکیل مدافع اغتشاشگران می‌شوند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.