جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

در اتفاقی نادر؛

نخستین «فانوس جشنواره عمار» به برنامه‌ای با اجرای دبیر این جشنواره رسید

برنامه «سندباد»-سهیل اسعد

سینماپرس: دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیدگان بخش‌های مختلف سیزدهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد که بر این اساس برنامه «سندباد» از شبکه دو موفق به دریافت فانوس طلایی بخش تولیدات تلویزیونی این جشنواره شد.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیدگان بخش‌های مختلف سیزدهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد که در بخش «تولیدات تلویزیونی»؛ متشکل از آقایان مجید اکبرشاهی، محمد لسانی، سیدمحمد حسین هاشمی گلپایگانی، سیدرسول منفرد، خانم آسیه زارعی هیئت‌داوران فانوس این بخش به دلیل «نگاه جهان‌وطنی و عکس‌العمل به هنگام و ابداعی به شرایط روز» به اثر «سندباد» به تهیه کنندگی «محسن حاج‌کرمی» و با اجرای «سهیل اسعد» که جدیدا به عنوان دبیر عمار عهده دار این جشنواره شده اهدا گردید.

محور اصلی سندباد گفت‌وگو با جهانگردان و گردشگران خارجی و ایرانیانی است که به نحوی تجربه زیست یا ارتباط با خارج از ایران را داشته‌اند. پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگی و همچنین جزییات مغفول مانده در این حوزه از رویکردهای مهم برنامه محسوب می‌شود.

همچنین ارتباط بدون میانجی و مستقیم با شرح زندگی مسافران از فرهنگ‌های مختلف و شنیدن روایات و تجربیات بی واسطه آنان، تصویری واقعی و بدون کژتابی‌های نشات گرفته از شبکه‌های مجازی و رسانه‌های خبری را به دست می‌دهد.

گفتنی است آثار این دوره جشنواره از ۱۵ تا ۲۱ دی‌ماه در سینما فلسطین تهران به نمایش درمی‌آیند. همچنین علاقمندان می‌توانند در تارنمای عماریار به صورت مجازی به تماشای آثار این دوره جشنواره بنشینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.