یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

بالاخره «روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر» به سُخن درآمد؛

نجفی: نشست‌های پرسش و پاسخ هم در «پردیس ملت» برگزار می‌شود/ حضور خبرنگاران در «برج میلاد» برای بخش بین الملل جشنواره فراهم است

مسعود نجفی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم‌وعکس فناوری‌وصنعتی «فردا»

سینماپرس: مدیر روابط عمومی چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جزئیاتی را از برپایی این دوره جشنواره اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور در برنامه «صبحانه ایرانی» در شبکه دو جزئیاتی را از برپایی این دوره جشنواره اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه در این دوره پردیس ملت میزبان اهالی رسانه است، افزود: اهالی رسانه امسال استقبال خوبی داشتند و ۱۵۱۲ نفر شامل نمایندگان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب، برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و برخط و رسانه‌های خارجی برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند. بررسی‌ها هم طبق آئین‌نامه‌ این بخش انجام شد، صدور کارت‌ها برای افراد حائز شرایط به پایان رسیده است و از دوشنبه همین هفته توزیع کارت‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر فیلم‌های بخش اصلی جشنواره که در چهار سالن به صورت همزمان به نمایش گذاشته خواهد شد، فیلم‌های بخش بین‌الملل، کوتاه و مستند هم در سالن‌های دیگر به نمایش درخواهد آمد. سالنی را هم به تکرار فیلم‌های سودای سیمرغ اختصاص داده‌ایم. همچنین نشست‌های پرسش و پاسخ هم در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. ضمن اینکه امکان حضور خبرنگاران در برج میلاد برای گفتگو و تهیه گزارش از بخش بین الملل جشنواره فراهم است.

نجفی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی وسیعی برای نمایش فیلم‌ها در استان‌ها شده است، گفت: از ۱۷ تا ۲۳ بهمن فیلم‌های جشنواره فجر در ۳۱ استان کشور به نمایش درخواهد آمد و فروش بلیت‌ها به صورت آنلاین خواهد بود.

مدیر روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر در پاسخ به وحید رونقی مجری برنامه که اعلام کرد اطلاع‌رسانی‌های جشنواره بیشتر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است، توضیح داد: وقتی شخص اول فرهنگ و هنر کشور درباره مهمترین رویداد فرهنگی و هنری کشور مورد سوال قرار می‌گیرد و ایشان هم پاسخگو هستند، نشان از اهمیت و اعتبار این جشنواره دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.