دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

اندر احوال روابط عمومی ناکارآمد «جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر»؛

آیا برخی در درون ستاد جشنواره نمی‌خواهند شور و نشاط «جشنواره چهل و یکم» در فضای رسانه‌ای کشور منعکس شود؟!

اسماعیلی؛ سالاری؛ انسانی

سینماپرس: دومین روز از جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر در حالی سپری شد که بر خلاف دوره‌های گذشته عملکرد روابط عمومی جشنواره آنچنان ناکارآمد است که گویی در این بخش تعمدی برای خنثی سازی اقدام رسانه ای مناسب و انعکاس فضای شور و نشاط جشنواره وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، از جمله مصادیق کم کاری و ناتوانی تیم مستقر در روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌توان به حضور بی‌خبر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره اشاره نمود. اقدامی که لزوما می‌بایست قبل از آن توسط روابط عمومی جشنواره و ستاد برگزاری درباره حضور وزیر به اصحاب رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود و نه آنکه این حضور با نوعی پنهان‌کاری مواجه و از بازتاب رسانه ای درشان و حرفه ای برخوردار نشود!

پُرواضح است که حضور یک تیم حرفه ای در مصدر مدیریت روابط عمومی جشنواره چهل و یکم می‌توانست با اطلاع رسانی به موقع و مدیریت حضور خبرنگاران در موعد حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در «مجموعه تئاتر شهر» هم شرایط را برای پرسیدن سؤال از ایشان فراهم سازد و هم فضای پر شور جشنواره را روایت نماید.

حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده آیا اداره‌کل هنرهای نمایشی و مدیران جشنواره تئاتر فجر سعی در بهبود این وضعیت و پویاسازی فضای رخوت حاکم بر روابط عمومی این دوره از جشنواره داشته و آیا می‌خواهند شرایط لازم و شایسته برای انعکاس شور و حال جشنواره را فراهم سازند؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.