دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

با آثاری از محمدحسین نیرومند؛

نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» افتتاح شد

نمایشگاه پوستر «کار خودشونه»؛ محمدحسین نیرومند

سینماپرس: محمدحسین نیرومند درباره نمایشگاه پوسترهایش با عنوان «کار خودشونه» توضیحاتی ارائه و تاکید کرد این موضوع، مبتنی بر رسانه‌های دروغ‌پرداز است که موذیانه افکار را تغییر می‌دهند.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه پوسترهای محمدحسین نیرومند با عنوان «کار خودشونه» دوشنبه ۱۰ بهمن با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و هنری، حسین عصمتی و جمعی از هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و کاریکاتوریست درباره نمایشگاه «کار خودشونه» به مهر گفت: حقیقت این است که در سال جدید خیلی مشغله‌های اجرایی داشتم و احساس کردم این مشغله‌ها نباید مانع کارم شود و در کنار این مورد، حوادث و اغتشاشات اخیر سبب شد تا زمان جدی بگذارم و طرح‌های پوستر این نمایشگاه را طراحی کنم.

وی بیان کرد: آثارم در رابطه با موضوع اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر، ۷۰ اثر بود که نزدیک به ۴۵ اثر در این نمایشگاه ارائه شده است.

نیرومند درباره اینکه آیا موضوع این نمایشگاه به جنگ نرم نیز می‌پردازد، گفت: این آثار مروری بر جنگ شناختی و ادراکی است که طی ۷۰ روز گذشته در قالب ناآرامی‌ها و اغتشاشات بر سر کشور آمد. جنگ شناختی، جنگی است که در حوزه افکار، باورها و هنجارهای آدم‌ها کار می‌کند و در واقع این موضوع، مبتنی بر رسانه‌های دروغ‌پرداز است که موذیانه این افکار را تغییر می‌دهند و به همین دلیل جنس این آثار در حیطه جنگ نرم نیست و به بحث جنگ شناختی اشاره دارند.

وی در مورد عنوان نمایشگاه نیز اظهار کرد: این آثار همگی به صورت دیجیتالی کار شدند و عنوان «کار خودشونه» را جالب دیدم چراکه در فضای مجازی نیز بسیار ترند شده بود و من هم نقدی جدی به این موضوع داشتم.

نمایشگاه پوستر «کار خودشونه» از ۱۱ تا ۲۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است و علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.