جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد:

«جشنواره موسیقی فجر» گزیده‌ای از آفرینش و رویش‌های تازه و بخشی از ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران را در معرض ارزیابی می‌گذارد

محمد اله یاری فومنی

سینماپرس: محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد و رییس جشنواره فجر به سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش سینماپرس، محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی و رییس جشنواره موسیقی فجر به سی و هشتمین دوره این رویداد موسیقایی پیام داد.

در پیام محمد الهیاری آمده است:

بسمه تعالی

«موسیقی هنری عالی و رسالتش متعالی و انسان ساز است. موسیقی ریشه در سرشت پاک آدمی دارد. موسیقی در طول سال های نهضت مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در چهل و چهار سال گذشته ، مدد رسان آرمان های مردم ایران در همه عرصه های فرهنگی، هنری و اجتماعی بوده است.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا هنرمندانی که کتیبه موسیقی کشور را به هنرشان زینت داده‌اند، دیگر بار رقمی به یادگار بر صفحات زرین و مانای هنر موسیقی این دیار زنند و گامی به پیش بردارند که با دیروزشان متفاوت است.

همه ما یک آرمان مشترک داریم و آن اعتلای نام ایران اسلامی و به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی این سرزمین است؛ این جشنواره گزیده‌ای از آفرینش و رویش های تازه و بخشی از ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران را به تماشا و در معرض ارزیابی می‌گذارد.

اینجانب با قدردانی از همه دست اندرکاران این رویداد مهم هنری، مقدم اهالی موسیقی را در این جشنواره گرامی می‌دارم و توفیق آنان را در خلق آثار فاخر و جذاب در راستای تحقق اهداف اصیل انقلاب و پیشرفت ایران عزیز ، مسالت دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.