یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

در سومین روز از «سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر»؛

«رزم نوازان دفاع مقدس» به «تالار وحدت» می‌آیند

نخستین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: ارکستر رزم نوازان دفاع مقدس یکشنبه (۳۰ بهمن) در سومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تالارهای وحدت، رودکی، فرهنگسراهای نیاوران، ارسباران، مجموعه کوشک باغ هنر و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران یکشنبه (۳۰ بهمن) در سومین روز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر میزبان اجراهایی در حوزه‌های ارکسترال، ردیف دستگاهی، نواحی و پاپ هستند.

ارکستر رزم نوازان دفاع مقدس یکشنبه (۳۰ بهمن) ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

تالار رودکی ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی به ترتیب میزبان شب ساز ایرانی و کنسرت گروه نغمه سپهر است.

در بخش بین‌الملل کوارتت دودوک ارمنستان ساعت ۱۸:۳۰ و ساعت ۲۱:۳۰ کنسرت گروه موسیقی هند در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شوند.

گروه‌های سرود از تهران ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران و گروه موسیقی لرستان ساعت ۲۱:۳۰ در این فرهنگسرا به روی صحنه می‌روند.

مجموعه کوشک باغ هنر نیز در بخش موسیقی نواحی ساعت ۲۱:۳۰ میزبان گروه موسیقی کردستان است.

در بخش پاپ کنسرت‌های ناصر زینلی و میثم ابراهیمی به ترتیب ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شوند.

موزه هنرهای دینی امام علی(ع) نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان بخش جشنواره جشنواره‌هاست، در این بخش علاوه بر نمایش پوستر و جدول دوره‌های گذشته موسیقی فجر، فیلم‌های اجراهای صحنه‌ای برگزیده این دوره‌ها (اول تا دوره سی و هفتم) برای مخاطبان اکران می‌شود.

بخش پژوهش جشنواره یکشنبه (۳۰ بهمن) از ساعت ۲۰ تا ۲۱ با حضور مهدی امین فروغی به موضوع بررسی ارتباط آئین‌های مذهبی با موسیقی اختصاص دارد که به صورت مستقیم از رادیو گفت و گو پخش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجراهای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر می‌توانند به سامانه فروش بلیت این رویداد مراجعه کنند.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ تا سوم اسفند به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.