پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

معاون سیمای رسانه ملی:

اگر اشکالی در برنامه‌ای روی آنتن پیش آمد صادقانه توضیح داده و از مشکل پیش آمده عذرخواهی کنیم

محسن برمهانی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی

سینماپرس: معاون سیما در جمع روابط عمومی‌ شبکه‌ها و مراکز سیما به این نکته اشاره کرد که اگر اشکالی هم در برنامه‌ای روی آنتن پیش آمد صادقانه توضیح داده و از مشکل پیش آمده عذرخواهی کنیم که این طور حتماً به دل مردم هم می‌نشیند.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی معاون سیما در سالروز ارتباطات و روابط عمومی در جمع همکاران روابط عمومی این معاونت، ضمن تبریک این روز به فعالان این عرصه گفت: همواره به اهمیت ارتباطات و روابط عمومی واقف و معتقدم اگر این بخش به درستی عمل کند چه بسا خیلی از مشکلات کشور حل می‌شود.

وی داشتن بصیرت را لازمه مقابله با جنگ شناختی دانست و افزود: زمانی که مقام معظم رهبری از ضرورت جهاد تبیین صحبت می‌کنند، روابط عمومی‌ها هم در تحقق این مهم، سهم و نقش دارند.

محسن برمهانی با اشاره به تنوع مأموریتی یک روابط عمومی‌پویا و کارا گفت: در برخی مجموعه‌ها بازاریابی و تحقیق و توسعه با روابط عمومی قرابت مأموریتی دارد چرا که این واحد موظف است ذائقه و انتظارات مخاطب و مشتری را شناسایی و لحاظ کند در غیر این صورت آن مجموعه با شکست روبرو می‌شود.

برمهانی تأکید کرد: در سازمان صداوسیما هم با ساختار و تشکیلات خاص خود اگر دقیق شویم رابطه بین تولید، پخش و روابط عمومی‌با هم ممزوج است و باید به این سه گانه مهم توجه شود.

وی همچنین ادامه داد: همکاران روابط عمومی سیما باید فراتر از شرح وظایف معمول خود، با دریافت بازخور مخاطبان و در تعامل با رسانه‌ها، خط مشی رسانه ای برای شبکه‌ها و مراکز معاونت تعریف کنند و در جلب رضایت و اعتماد مخاطبان نقش‌آفرینی کنند.

معاون سیما تاکید کرد: همکاران روابط عمومی‌باید توجه داشته باشند که صداقت منافی منافع سازمان نیست و اگر اشکالی هم در برنامه ای روی آنتن پیش آمد صادقانه توضیح داده و از مشکل پیش آمده عذرخواهی کنیم که این طور حتماً به دل مردم هم می‌نشیند.

در این نشست حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن تشریح اهم فعالیت‌های این واحد گفت: تلاش کرده ایم توأمان دغدغه سیما و مخاطب را داشته باشیم و با هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمان از جمله اداره کل روابط عمومی، شبکه‌ها و مراکز سیما، ضمن انتقال پیام، انتقال دهنده صدای مخاطب به مدیران سیما هم باشیم.

در این نشست همچنین مسئولان و نمایندگان روابط عمومی‌شبکه‌ها و مراکز معاونت سیما، نکات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.