دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

حبیب دهقان‌نسب:

«فخری خوروش» زندگی خود را وقف سینما و تئاتر کشور کرد و نقشی نبود که در آن به خوبی ظاهر نشود

فخری خوروش

سینماپرس: بازیگر سریال «گیل‌دخت» گفت: «مهد علیا» ماندگارترین و زیباترین نقشی بود که خانم خوروش آن را ایفا کرد و تاریخ ثابت کرده که چنین هنرمندانی ماندگار هستند.

به گزارش سینماپرس، حبیب دهقان‌نسب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هنرمندان چون خوروش حق بزرگی بر گردن سینما، تئاتر و تلویزیون ما دارند، اظهار داشت: آنچه مشخص و آشکار است اینکه او از دیرباز در نقش‌های مختلفی در سینما، تئاتر و تلویزیون ظاهر شد و هنرمندی او بر همگان ثابت شده است.

پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: هر کدام از این پیشکسوتان که از میان ما می‌روند اگرچه یاد و خاطره و کارهایشان در ذهن و قلب هوادارانشان و مردم ماندگار است اما تاریخ ثابت کرده که جایگزینی نخواهند داشت و جایشان خالی است.

دهقان‌نسب گفت: نقش مهد علیا در سریال امیر کبیر یکی از ماندگارترین نقش‌هایی بود که خانم خوروش در آن به خوبی و زیبایی ظاهر شد.

بازیگر سریال «سرجوخه» گفت: هنرمندانی چون خوروش مملو از تجربیات ارزشمندی بودند که به رشد و بالندگی سینما و تئاتر کمک‌های شایانی کرد و چه بسیار بازیگرانی که مشتاق بهره‌مندی از این تجربیات بودند.

وی افزود: خوروش زندگی خود را وقف سینما و تئاتر کشور کرد و نقشی نبود که در آن به خوبی ظاهر نشود و حق مطلب را به خوبی ادا می‌کرد. او سینما و تئاتر را می‌شناخت و برایش زحمت می‌کشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.