دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

معاون اول رییس‌جمهور:

همه باید به مجوزهای رسمی «وزارت ارشاد» احترام بگذارند

محمد مخبر؛ محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: معاون اول رییس‌جمهور بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوزهای رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، موسیقی در خرداد، ماهی که رو به پایان است حواشی فراوانی را پشت سر گذاشت. از حواشی ممنوع‌الفعالیت بودن برخی خوانندگان که بعد از گذشت یک هفته معلوم شد خبری از توقف کار هیچ هنرمندی نیست تا لغو کنسرت در تالار وزارت کشور و حواشی کنسرت لیان در تالار وحدت در شب‌های گذشته.

آنچه که در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی توسط برخی کاربران و فعالان فضای مجازی روایت می‌شد، از آن حکایت داشت که موسیقی بی‌پناه شده و خوانندگان در فضای بغرنجی به سر می‌برند و وزارت ارشاد و دولت نیز اقدامی برای رفع مشکلات نمی‌کند. اما با گذشت کمتر از یک هفته، بعد از صحبت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز محمد مخبر معان اول رئیس جمهور به موضوع واکنش نشان داد.

محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوزهای رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، تصریح کرد: همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.

وی در این جلسه وزرا، روسای دستگاه‌های اجرایی و مسئولین دولت را به همکاری حداکثری با مجلس شورای اسلامی فراخواند و گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.