دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

انتصاب درون سازمانی جدید در حوزه هنری؛

«مجتبی رحماندوست» یکی از ده‌ها مسولیت خود را واگذار کرد/«میلاد عرفان‌پور» سرپرست مرکز آفرینش‌های ادبی شد

میلاد عرفان پور

سینماپرس: آیین معارفه میلاد عرفان‌پور به عنوان سرپرست مرکز آفرینش‌های ادبی و مرتضی قاضی به عنوان مدیر دفتر هنر و ادبیات بیداری در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تکریم مجتبی رحماندوست به عنوان یکی از چهره های کثیر المشغله و با سمت‌های مختلف از جمله مدیریت دفتر هنر و ادبیات بیداری برگزار و معارفه مرتضی قاضی به‌عنوان مدیر جدید این دفتر انتخاب شد. همچنین تکریم محمدرضا شرفی خبوشان، ‌ مدیر سابق مرکز آفرینش‌های ادبی و معارفه میلاد عرفان‌پور به عنوان سرپرست مرکز آفرینش‌های ادبی روز یکشنبه - چهارم تیر ماه ۱۴۰۲- با حضور محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری برگزار شد.

همچنین طی حکمی از سوی دادمان مجتبی رحماندوست به سمت مشاور عالی رئیس حوزه هنری منصوب شد و همچنان به عنوان عضو هیات‌امنای اندیشکده ادبیات پایداری در حوزه هنری به فعالیت ادامه خواهد داد.

دفتر هنر و ادبیات بیداری در برهه تاریخی مهمی راه‌اندازی شد

مجتبی رحماندوست در این مراسم در سخنانی با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های سال‌های گذشته دفتر هنر و ادبیات بیداری گفت: ژهر آنچه در این سال‌ها انجام دادیم در مرحله اول تکلیف بوده و در گام بعدی برای رضای خدا انجام شد زیرا فعالیت‌های این دفتر در مقطعی آغاز شد که تروریسم در منطقه در حال شکل‌گیری، پیدایش و رشد بود که نقش و وظایف مهمی برعهده ما بود.

وی افزود: اهمیت فعالیت‌های ما بر ماندگاری تاریخ این برهه با بهره‌مندی از ادبیات بود که بر اساس آن در قالب هنر و برنامه‌های گوناگون باید تاریخ را روایت می‌کردیم. ما همچنان یار و یاور ادامه حرکت دفتر هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری هستیم و هر کاری بتوانیم و هر کمکی که از دستمان برای توفیقات روزافزون آن میسر باشد ارائه می‌دهیم.

حوزه هنری را خانه خود می‌دانم

محمدرضا شرفی خبوشان هم در این مراسم گفت: برای بنده توفیقی بود تا در این ایام در خدمت دوستانم در حوزه هنری بوده و فرصت بودن با آنها را داشته باشم. از اعتماد و حسن نظری که دوستان در حوزه هنری در این مدت به من داشته‌اند متشکرم.

وی با تاکید بر ادامه ارتباط خود با حوزه هنری، با تبریک به عرفانپور و آرزوی موفقیت برای وی، گفت: حوزه هنری را خانه خود می‌دانم و امیدوارم در ادامه و قدم به قدم در خدمت خانه و خانواده خود باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.