سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵

با تعویق دوماه برنامه فیلمبرداری فیلم جدید خود؛

«برد پیت» هم رسما به اعتصاب هالیوودی‌ها پیوست

اعتصاب انجمن بازیگران آمریکا

سینماپرس: «برد پیت» که برای بازی در تازه‌ترین اثر جوزف کوشینسکی کارگردان مطرح سینما حضور دارد، در همبستگی با اعتصاب انجمن بازیگران سینما تولید فیلم را متوقف کرد.

به گزارش سینماپرس، به دنبال این اقدام برد پیت، برنامه فیلمبرداری فیلم F۱ Apex به نشانه همبستگی با اعتصاب‌کنندگان به دو ماه آینده موکول شد.

به گفته یک منبع آگاه، بازیگران و عوامل Apex در بوداپست مشغول فیلمبرداری بودند، اما بردپیت در چارچوب اعلام همبستگی با اعتصاب‌ها خواستار وقفه در فیلمبرداری شد.

اگرچه تصمیم‌گیری برای توقف فیلمبرداری با توجه به پیامدهای مالی موجود، کار آسانی نبود اما برد پیت ترجیح داد از همکارانش حمایت کرده و به نگرانی‌های آنان گوش دهد.

این اقدام برد پیت توقف موقت فیلمبرداری در میدان معروف Circuit de Spa-Francorchamps در بلژیک را به دنبال داشت؛ جایی که در ابتدا جایزه بزرگ مسابقات فرمول یک برای پایان هفته برنامه‌ریزی شده بود.

برنده دو جایزه اسکار در فیلمی که درباره یک کهنه سرباز فرمول ۱ است بازی می‌کند؛ کهنه‌سربازی که پس از بازنشستگی به مربیگری و مسابقه دادن با یک راننده تازه کار می‌پردازد.

در فیلم Apex، جوزف کوشینسکی کارگردان که به خاطر فیلم‌های تاپ‌گان: ماوریک - Top Gun: Maverick، Tron: Legacy و Oblivion شناخته می‌شود، مصمم است Apex را به یکی از معتبرترین فیلم‌های مسابقه‌ای تبدیل کند. او به دنبال این است که ماهیت مسابقات واقعی با رانندگان واقعی را به تصویر بکشد.

بر اساس این گزارش، با توقف موقت فیلمبرداری، تاریخ ادامه کار در لاس‌وگاس که برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، اکنون نامشخص است.

در این فیلم، برد پیت تنها در نقش بازیگر ظاهر نمی‌شود که فراتر از آن در جایگاه یک تهیه کننده در کنار لوئیس همیلتون قهرمان سابق مسابقات فرمول یک جهان حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.