چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

در شرایط انفعال و سرگردانی حاکم بر مدیریت «ساترا»؛

سلبریتی‌های اغتشاش‌طلب و فراری با «پدر گواردیولا» به فضای رسمی رسانه‌ای در کشور می‌آیند

فتنه مهسا؛ هنگامه قاضیانی

سینماپرس: سریال «پدر گواردیولا» اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی و با بازی مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مهدی سلطانی و ... از پنجشنبه (۱۲ مرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

به گزارش سینماپرس، اولین قسمت سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله پنجشنبه (۱۲ مرداد ماه) منتشر خواهد شد.

سلبریتی‌های اغتشاش‌طلب و فراری با «پدر گواردیولا» به فضای رسمی رسانه‌ای در کشور می‌آیند

همچنین قسمت پیش درآمد (prequel) سریال «پدرگواردیولا» جمعه ساعت ۸ صبح پخش خواهد شد. قسمت پیش درآمد (prequel) یک سریال، درباره مرحله اولیه داستان ساخته شده که به ما می گوید قبل از سریال چه اتفاقاتی رخ داده است. گذشته شخصیت‌ها و شکل گیری اولیه داستان در پیش درآمد بازگو می شود. در قسمت صفر، نقطه شروع روایت پدرگواردیولا نمایش داده خواهد شد.

در ویدئویی که در آستانه پخش این سریال روی صفحه پلتفرم پخش‌کننده (تماشاخونه) منتشر شده است، رضا یزدانی به عنوان خواننده با این سریال همکاری داشته است. «قاتل خونسرد» قطعه‌ای است که رضا یزدانی برای این سریال خوانده است.

در سریال «پدرگواردیولا» مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، نسیم ادبی، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی، مصطفی حبیبی‌منش به عنوان بازیگر جلوی دوربین سعید براتی رفته‌اند.

آرش عدل‌پرور یکی از خوانندگان عرصه موسیقی نیز در سریال «پدر گواردیولا» عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. فیلمبرداری این سریال، تیرماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.

در خلاصه داستان «پدر گواردیولا» آمده است: پدر گواردیولا که موضوعی اجتماعی دارد، قصه یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.