دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

پوراندخت مهیمن:

آنچه که من و دیگر بازیگران هم سن و سال مرا رنج می‌دهد تفاوت بسیار زیاد دستمزد بازیگران است

پوراندخت مهیمن

سینماپرس: بازیگر سریال «بازپرس» ضمن اشاره به داستان‌هایی که در این سریال و بر اساس مشکلات موجود در جامعه نگارش شده است، از تاخیر در دریافت دستمزدها در رسانه ملی گلایه کرد.

به گزارش سینماپرس، پوراندخت مهیمن در گفت‌وگو با میزان درباره «سریال بازپرس» گفت: «سریال بازپرس» یک اثر خوب است که به بیان دغدغه‌های روز جامعه می‌پردازد و توانسته در مدت کوتاهی که پخش می‌شود، مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. ریتم خوب و همکاری مناسب عوامل و کارگردان سبب شده تا کاری ارزنده به مخاطبان ارائه شود.

وی در مورد حضور در «سریال بازپرس» بیان کرد: زمانی که فیلم‌نامه را به من دادند و آن را مطالعه کردم، از قصه خوشم آمد، چون بخشی از زندگی و رویدادهایش را مطرح می‌کرد و داستان از دل جامعه و مردم گرفته شده بود، بنابراین می‌تواند مخاطبان بسیاری داشته باشد زیرا مردم با آن همذات‌پنداری می‌کنند.

مهیمن در مورد نقشش در «سریال بازپرس» بیان کرد: نقش من مادر زنی بود که با معضل تنهایی روبه‌رو شده و با گفت‌وگو و درد دل با داماد خود نکته‌های را بیان می‌کند. این خانواده صمیمی با مشکلات حقوقی روبه‌رو می‌شود و حکایتی دیدنی و آموزشی را به نمایش می‌گذارد.

این بازیگر پیشکسوت به‌عدم پرداخت دستمزدها نیز اشاره و اظهار کرد: متأسفانه بعد از گذشت سه ماه از بازی در یکی از سریال‌ها، هنوز دستمزدم را دریافت نکرده‌ام. این امر برای یک هنرمند جای تأسف دارد. هرچه تماس گرفتم نیز نتوانستم به حقوقم دست یابم. نباید هنرمندان با سابقه را مورد آزار قرار داد و دستمزدهای آنان را دیر پرداخت کرد.

این بازیگر تلویزیون درباره تجربه کار در آثار نمایش خانگی بیان کرد: حضور و همکاری با سریال‌های شبکه نمایش خانگی را بسیار دوست دارم، چون هم دستمزد بهتری می‌دهد و هم فضای بهتری برای کار دارد، اما آنچه که من و دیگر بازیگران هم سن و سال مرا رنج می‌دهد، تفاوت بسیار زیاد دستمزد بازیگران است.

وی تصریح کرد: چطور می‌شود که در یک پروژه من و دیگر بازیگران جوان به یک اندازه در لوکیشن حاضر شویم، به یک اندازه زمان بگذاریم و به همان اندازه در فیلم‌نامه نقش داشته باشیم، اما دستمزدهایمان به شکل زیادی با هم فرق داشته باشد! یعنی دستمزد من به عنوان بازیگری که در جایگاه خود پیشکسوت هستم، از دیگر بازیگران جوان بسیار پایین‌تر است و این موضوع بسیار مرا ناراحت می‌کند، چرا که حق من و همکاران هم سن و سال من نیست که دستمزدمان تا این اندازه از بازیگران جوان کمتر باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.