یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

با حکم دبیر چهل‌ و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر؛

«امین رهبر» مدیر بخش رادیوتئاتر «جشنواره فجر» شد

امین رهبر

سینماپرس: در حکمی از سوی دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر امین رهبر به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر این جشنواره منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر طی حکمی امین رهبر را به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر این جشنواره منصوب کرد.

امین رهبر مدیر دفتر ادبیات نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و دارای مدرک دکتری فلسفه هنر، تهیه کننده، سردبیر و نویسنده برنامه ها و نمایش های رادیویی است که در پنج دوره اخیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر مشغول به فعالیت بوده است.

در متن حکم امین رهبر آمده است:

«هنرمند گرامی

جناب آقای امین رهبر با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت های هنری به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش رادیو تئاتر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب می شوید. برگزاری مطلوب جشنواره و همدلی، حفظ حرمت و کرامت هنرمندان شریف تئاتر ایران از نکات مورد انتظار است.

امید است با استعانت از پروردگار متعال اهتمام لازم را برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم هنری با تعامل با دیگر مدیران جشنواره به کار بندید.

موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

از جمله فعالیت های پژوهشی امین رهبر می توان به نگارش ۲ مقاله علمی و پژوهشی در حوزه تئاتر و سینما و چاپ یک کتاب در این حوزه اشاره کرد.

چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.