یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

با حکم «وزیر ارشاد»؛

«علی تن» کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شد

علی تن

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه دبیر و اعضای کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع، فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، محمود سالاری معاون امور هنری، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی نورعلیشاهی مدیرکل حوزه وزارتی، محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی و سنعی و بصری، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محمود شالویی مشاور وزیر و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، علی نادری مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، قاسم زائری رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، حجت‌الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، سیدعباس حسینی معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت، و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اعضای کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تشکیل می دهند.

همچنین علی تن مشاور وزیر فرهنگ به عنوان دبیر این کارگروه منصوب شد. در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اعضای این کارگروه آمده است: "با عنایت به سیاست‌های کلی ابلاغی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران و در اجرای ماده (۶۳) قانون جامع خدمات رسانی به امور ایثارگران، بند (۳) بخشنامه شماره ۴۹۳۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۱ سازمان اداری و استخدامی کشور و ماده (۲) آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، به موجب این حکم به عنوان عضو کارگروه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب در اجرای آیین نامه مذکور و سایر دستورات مرتبط در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، به صورت منظم و مستمر در جلسات کارگروه حضور داشته و همکاری لازم را با دبیر کارگروه به عمل آورید. امید است با استعانت از قدرت لایزال الهی در انجام وظایف پیش بینی شده موفق و موید باشید. "

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.