شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

همزمان با اولین حضور در جشنواره‌های خارجی؛

«کاپیتان» فارابی دارای پوستر بین‌المللی شد

فیلم سینمایی «کاپیتان»

سینماپرس: همزمان با اولین حضور جهانی فیلم سینمایی «کاپیتان» در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اشلینگل، پوستر بین‌المللی فیلم منتشر و رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید صابر امامی در اولین حضور بین‌المللی خود در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اشلینگل آلمان، در بخش رقابتی این رویداد هنری با دیگر آثار سینمای کودک و نوجوان جهان به رقابت می‌پردازد. «کاپیتان» در این جشنواره در ۲ نوبت ۲ و ۶ مهر (۲۴ و ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳) اکران خواهد شد.

به بهانه اولین حضور جهانی این فیلم در جشنواره معتبر فیلم‌های کودک و نوجوان اشلینگل آلمان، پوستر بین‌المللی «کاپیتان» با طراحی محمد شکیبا رونمایی و منتشر شد.

بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشلینگل آلمان از اول تا ۸ مهر مصادف با ۲۳ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ در شهر کمنیتز آلمان برگزار می‌شود.

در این دوره جشنواره اشلینگل ۱۷۱ اثر از ۵۴ کشور حضور دارند. در بخش اصلی جشنواره که «فیلم‌های نوجوانان» نام دارد، به همراه «کاپیتان» از ایران، ۹ فیلم از کشورهای بلژیک، جمهوری چک، برزیل، کانادا، شیلی، فرانسه، اسپانیا، هلند و آمریکا به رقابت می‌پردازند.

کاترینا اندراشکه از اسلونی، میرکو ویرمن از آلمان، کلارا آرپا از جمهوری چک و ماریا میکوم از آمریکا داوران بخش سینمای حرفه‌ای این جشنواره هستند.

پیشتر، در بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوان اشلینگل آلمان فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی توانست در بخش فیلم‌های نوجوانان، جایزه شهر کمنیتز را به خود اختصاص دهد.

پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو و … گروه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

عوامل اصلی «کاپیتان» عبارتند از کارگردان: محمد حمزه‌ای، نویسنده: امیر محمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، تدوین: امید میرزایی، موسیقی: حبیب خزایی‌فر، مدیر تولید: امیر یمینی، صدابردار: داریوش صادق‌پور، طراح گریم: مهرداد میر کیانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین مشعلی و امید محمدی پور، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، دستیار اول کارگردان: محمد عزیزی، برنامه ریز: امیر رونقی، عکس: محمدمهدی دلخواسته، روابط عمومی: آزاده فضلی، تهیه‌کننده: سید صابر امامی، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.