دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری:

بیشتر تمرکزمان را بر حمایت از گروه‌های جوان‌تر گذاشتیم

کوروش زارعی در نشست خبری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

سینماپرس: مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از حمایت این مرکز از دو نمایش مهرداد کوروش‌نیا و ایوب آقاخانی برای احتمال اجرا در تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در گفت‌وگو با آنا درباره آخرین فعالیت‌های خود عنوان کرد: من تا هفته گذشته مشغول اجرای نمایشی برای کنگره سرداران شهید در همدان بودم و حال نیز به تهران بازگشتم.

وی درباره ورکشاپ آموزشی بچه‌های تئاتر مسجد نیز گفت: ۳۵ نفر از بچه‌های مسجد که از سراسر کشور براساس فعالیت‌های گذشته‌شان انتخاب شدند، قرار است ورکشاپی آموزشی پیشرفته در نیمه اول آبان ماه به مدت چهار روز در مشهد داشته باشند.

زارعی در این باره ازود: از این گروه قرار است چهار تا پنج نفر از بهترین‌ها حمایت و برای اجرا مورد حمایت قرار بگیرند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره آثار مورد حمایتشان برای اجرا نیز توضیح داد: دو کار حرفه‌ای مورد حمایت ما در مرحله پیش تولید قرار دارند یکی نمایش مهرداد کوروش‌نیا با موضوع شهدای غواص و دیگری نیز نمایشی متفاوت در زمینه کرونا که نوشته ایوب آقاخانی است و احتمال زیاد هر دو کار در تئاتر شهر اجرا خواهند رفت.

وی درباره اجراهای خود حوزه هنری نیز گفت: ما بیشتر تمرکزمان را بر حمایت از گروه‌های جوان‌تر گذاشتیم، سالن‌ در اختیارشان قرار می‌دهیم و از گروه‌های حرفه‌ای برای اجرا بیرون از تئاتر شهر حمایت کردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.