یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

معاون امور هنری وزیر ارشاد؛

فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست بلکه یک آرمان بزرگ است که استقلال و آزادی در آن فریاد زده می‌شود

خراسانی زاده؛ محمود سالاری؛ فلسطین؛ تجمع هنرمندان در موزه هنرهای معاصر

سینماپرس: معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست بلکه یک آرمان بزرگ است.

به گزارش سینماپرس، فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین قلب بسیاری از اهالی آزاده جهان را به درد آورده و به جایی رسیده که اگر کمتر انسانیتی در افراد وجود داشته باشد امکان چشم‌پوشی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دربرابر کودکان مظلوم غزه وجود نخواهد داشت.

در همین راستا هنرمندان بسیاری به‌صورت گروهی بیانیه‌هایی را اعلام و با مردم غزه هم‌دردی کردند، همچنین چندی پیش گردهمایی‌ای هم برای هنرمندان در موزه هنرهای معاصر شکل گرفت.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه گردهمایی هنرمندان در راستای حمایت از مظلومیت مردم غزه و محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی، در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما در موزه هنرهای معاصر که یک مرکز بین‌المللی است میزبان هنرمندان از رشته‌های مختلف هنری چون تجسمی، موسیقی، سینما و نمایش شدیم و امیدواریم با توجه بیشتر هنرمندان بتوانیم مظلومیت مردم فلسطین را به جهانیان نشان دهیم.

وی ادامه داد: این همایش در حمایت از فلسطین و آرمان فلسطین برگزار شد، چرا که فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه یک آرمان بزرگ است که استقلال و آزادی در آن فریاد زده می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان در این گردهمایی‌ها به معنی دفاع از مظلوم است اما معنای دیگری نیز دارد و آن معنا این است که اسرائیل دیگر ترمیم‌پذیر نیست. از همه بزرگانی که اینجا حضور دارند تشکر می‌کنم و به آنها خوشامد عرض می‌کنم. تمامی بخش‌های وزارت ارشاد برای برگزاری چنین مراسمی تلاش کردند و من به عنوان کمترین از هنرمندانی که حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.