چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

با تدبیر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد؛

طیف خاصی از خبرنگاران و اهالی رسانه در معیت «مترجم زبان عربی» به لبنان رفتند!

فلسطین؛ روزنامه جوان

سینماپرس: زمان آغاز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تعدادی از اهالی رسانه برای حضور در غزه و اطلاع رسانی درباره مظلومیت مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده بودند که پس از پی‌گیری‌های وزارت ارشاد بخشی از داوطلبان با حداقل تسلط لازم به زبان عربی و آشنایی با اصول خبرنگاری در جنگ اعزام شدند.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت از اعزام خبرنگاران و اهالی رسانه به لبنان خبر داد و گفت: کاروانی از همکاران رسانه ای به مرز اردن رفتند. بخشی هم دیروز به لبنان رفتند. برنامه‌های فشرده ای دارند تا بتوانند فضای مظلومیت را منعکس کنند. بخشی هم با کشتی کمک های انساندوستانه به غزه عازم خواهند شد.

از زمان آغاز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تعدادی از اهالی رسانه برای حضور در غزه و اطلاع رسانی درباره مظلومیت مردم فلسطین اعلام آمادگی کرده بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حساب کاربری خود نوشته بود: «کاروان روایت فتح، روایتگر نصرت جبهه مقاومت و مظلومیت قهرمانان غزه و متشکل از خبرنگاران و اهالی رسانه به بیروت اعزام شدند، تا واقعیت های میدانی به درستی به گوش جهانیان برسد. در کشتی حامل کمک های هلال احمر به مردم غزه نیز خبرنگاران عزیز حضور خواهند داشت.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.