جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

توسط «انجمن سینمای جوانان ایران»؛

فراخوان آزمون «دوره هفت‌ماهه فیلم‌سازی» منتشر شد

آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران

سینماپرس: آزمون سراسری ورودی دوره هفت‌ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران ۱۹ آبان ۱۴۰۲ برای علاقه‌مندان به فیلمسازی برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان بزرگترین مرکز آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور ۱۹ آبان‌ماه سال‌جاری در تمامی ۵۸ دفتر انجمن، آزمون دوره فیلم سازی را برگزار می کند و علاقه‌مندان به سینما می‌توانند تا ۱۵ آبان‌ماه با مراجعه به دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران و یا به صورت تماس تلفنی برای شرکت در آزمون و نام‌نویسی در دوره فیلم‌سازی اقدام کنند.

شرکت در آزمون هیچ محدودیتی ندارد و علاقه‌مندان به سینما می‌توانند در آزمون جامع که ۱۹ آبان در تمام دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

تمامی داوطلبانی که در آزمون شرکت می کنند برای مصاحبه حضوری نیز دعوت خواهند شد که برآیند آزمون و مصاحبه، شرکت‌کنندگان نهایی در دوره فیلم‌سازی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را مشخص می‌کند.

دوره فیلم سازی سینمای جوان در سه گام و با عناوین کارگاه تجربه اول، عکاسی، آشنایی با سینما، کارگردانی، فیلمبرداری، کارگاه ایده تا فیلمنامه، نشست فیلم کوتاه و گفت‌وگو، تدوین، صدابرداری، کارگاه تدوین و صداگذاری، کارگاه فیلمسازی مستند، کارگاه فیلمسازی داستانی، کارگاه فیلمسازی تجربه، نشست های فرهنگی، پژوهشی به مدت ۷ ماه برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره آموزشی در شهر تهران می توانند با شماره تماس های دفتر استان تهران تماس گرفته و یا به آدرس خیابان استاد نجات الهی جنوبی کوچه ششم پ ۱۱ مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.