چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

در رویداد «من‌القدس الی‌قدس»؛

«حسن روح‌الامین» از «مام میهن» خود رونمایی کرد

«حسن روح‌الامین» از «مام میهن»

سینماپرس: حسن روح‌الامین نقاش و هنرمند برجسته کشورمان در رویداد «من‌القدس الی‌قدس» از اثر جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش سینماپرس، رویداد «من‌القدس الی‌قدس» به همت آستان قدس رضوی و با دعوت از ۱۴ هنرمند برجسته هنرهای تجسمی برگزار شد و طی آن، هنرمندان به مدت دو روز در صحن قدس حرم مطهر رضوی، آثار هنری با مفاهیم حمایت از مردم فلسطین را خلق کردند.

روح‌الامین که آثار شاخصی با مفاهیم دینی و عاشورایی دارد، از جمله شرکت‌کنندگان در رویداد دو روزه «من‌القدس الی‌قدس» در حرم مطهر امام رضا (ع) بود که با هدف حمایت از مردم فلسطین به خلق اثر پرداختند.

مام میهن نام اثر جدید این هنرمند انقلابی کشورمان است که در حمایت از مردم مظلوم غزه به تصویر کشیده شده است.

استاد مسعود نجابتی، طراح و هنرمند مطرح کشورمان است که در رویداد فرهنگی من القدس الی القدس در حرم امام رضا(ع) حضور یافته تا همراه آن‌ها، با صدای هنر، فریاد حمایت از مظلوم سر دهد.

نجابتی در گفت‌وگویی درباره حضور در این رویداد گفت: علاوه بر تکلیف مسلمانی، شوق همراهی با مردم غزه، دلیل حضور من در این است و امیدوارم این تلاش، تأثیرگذار باشد.

نحابتی درباره اثری که در این رویداد خلق کرده نیز اظهار کرد: طرحی که در این رویداد به تصویر کشیدم در واقع بخشی از (آیه ۱۱۴ سوره بقره) است که در آن خداوند نصرت مومنین را وعده داده و فرموده‌اند «آگاه باشید، یاریِ خدا نزدیک است».

مسعود نجابتی، حسن روح‌الامین، علی بحرینی، علیرضا خالقی، عباس برزگر گنجی، احمد منصوب، مهدی میری، محمدعلی نادری، محسن اسدی، حمید قربان‌پور، مهدی امینی، سعید خاتمی، احمد پژمان و مهدی انفرادی از هنرمندان حاضر در این رویداد هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.