یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

قائم مقام وزیر ارشاد:

هنرمندان پیشکسوت از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند/نگاه و تلاش ما در وزارت ارشاد بر تکریم و رفع دغدغه‌های آنان است

سیدمحمد هاشمی

سینماپرس: قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان پیشکسوت از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و نگاه و تلاش ما در این نهاد بر تکریم و رفع دغدغه‌های آنان است.

به گزارش سینماپرس، سیدمحمد هاشمی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه آثار هنری و سنتی هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران اظهارداشت: امروز از این نمایشگاه بازدید کردم و به نظرم این نمایشگاه یکی از فاخرترین نمایشگاه‌های هنری است که برگزار شده و استوانه‌های پرستاره هنر ایران آثارشان را در این نمایشگاه به نمایش دید عموم مردم گذاشتند.

وی افزود: این نمایشگاه با شرکت ۱۱۰ هنرمند با بیش از ۲۰۰ اثر ارزشمند با موضوع‌های مختلفی همچون نقاشی، عکس، مجسمه و منبت‌کاری در حال برگزاری است که از زحمات موسسه هنرمندان پیشکسوت که زمینه برپایی این نمایشگاه فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر برای بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: توصیه و دعوت می‌کنم همه اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم، از این نمایشگاه فاخر که حاصل زحمات اساتید فرهیخته و بزرگ کشور است بازدید کنند.

هاشمی افزود: هنرمندان پیشکسوت از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که نگاه و تلاش ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تکریم و رفع دغدغه‌های آنان است.

دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت ۲۴ آبان ماه با حضور سیدعباس‌ عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و رئیس نمایشگاه، ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران و جمع گسترده‌ای از هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد و تا چهارم آذر ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. بخشی از درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه برای امور خیریه و کمک به کودکان بی‌سرپرست زلزله خوی اختصاص داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.