یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

با حکم رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت ارشاد؛

«اصغر امیرنیا» دبیر ستاد شاهد و ایثارگر وزارت ارشاد شد

اصغر امیرنیا

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر طی احکامی، دبیر و اعضای ستاد شاهد و ایثارگر این نهاد را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر طی احکامی جداگانه مجتبی مدرس زاده، محمدعلی فقیه، محسن پرویز و سیدعباس حسینی را به عنوان اعضای ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

متن حکم اعضای ستاد به این شرح است: «به استناد اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر مصوب جلسه شماره ۲۹۱ مورخ ۲۴/۹/۱۳۹۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر لزوم تشکیل جلسات ستاد شاهد و ایثارگر وزارت متبوع به منظور انجام اقدامات لازم در خصوص وظایف محوله و با عنایت به بند (و) ذیل ماده ۷ اساسنامه مذکور، جنابعالی به عنوان «عضو ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر» وزارت متبوع منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به پروردگار متعال، توسل به ائمه اطهار (ع)، فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

شایان ذکر است انتظار می رود جلسات مرتبط به صورت منظم و مستمر حضور داشته و همکاری و هماهنگی لازم را با دبیر محترم بعمل آورید.»

همچنین سالاری طی حکمی اصغر امیرنیا مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران را به عنوان دبیر ستاد شاهد و ایثارگر وزارتخانه منصوب کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.