چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

واکنش «معاون وزیر ارشاد» به توهین یک بازیگر فراری نسبت به «پروانه معصومی»؛

سالاری: مه فشاند نور و سگ عو عو کند!

محمود سالاری

سینماپرس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خانه سینما نسبت به پست توهین‌آمیز اینستاگرامی حمید فرخ‌نژاد درباره پروانه معصومی واکنش نشان دادند.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا در پست توهین‌آمیز اینستاگرامی حمید فرخ‌نژاد درباره پروانه معصومی به یک بیت شعر از مولانا (مثنوی معنوی) بسنده کرد و گفت: «مه فشاند نور و سگ عو عو کند، هر کسی بر طینت خود می‌تند.»

حمید فرخ‌نژاد چهره ضد انقلاب سینمای ایران در یک پست اینستاگرامی با انتشار تصویری از پروانه معصومی در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی نوشته بود: یادتون گرامی نیست خانم، چه تلخ است آنچه از شما در حافظه مردم باقی مانده.

مرحوم پروانه معصومی ظهر ششم آذرماه به علت عارضه ریوی در ۷۹ سالگی درگذشت. روز گذشته در شهر رشت که محل سکونت این بازیگر بود، مراسمی به پاس سال‌های فعالیت هنری و احترام به این بازیگر برگزار شد. پیکر این بازیگر برای تشییع به تهران منتقل شد.

سریال یوسف پیامبر با بازی آن مرحومه شب‌ها از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

پیکر زنده‌یاد پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز - چهارشنبه- هشتم آذرماه- در امامزاده ابوطالب تهران با حضور جمعی از هنرمندان و چهره های مطرح سینما و تلویزیون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.