پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

معاون امور هنری وزیر ارشاد:

«پروانه معصومی» در ابعاد انسانی و معنوی روی خودش کار کرده بود

محمود سالاری

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش آفرینی های پروانه معصومی در فیلم هایی که برای آن سیمرغ گرفت را شایسته تدریس در کلاس های بازیگری دانست.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری در گفت و گو با ایرنا در آیین تشییع پیکر مرحومه پروانه معصومی در امامزاده ابوطالب تهران اظهار داشت: دیداری که خانم معصومی در سال ۱۳۸۹ با مقام معظم رهبری داشتند و ادب ایشان در مقابل رهبر انقلاب و عمق کلامشان، نشان می دهد که خانم معصومی فقط در عرصه بازیگری رشد نکرده بود.

وی افزود: خانم معصومی در ابعاد انسانی و معنوی روی خودش کار کرده بود. مراقبت ایشان از خودش در این سال ها بسیار ارزشمند است و بهترین خاطره را می توانم همین خاطره نقل کنم.

هر جایزه خانم معصومی یک درس بازیگری است

سالاری گفت: در زمینه بازیگری نیز، آثاری که ایشان برای آن جایزه اصلی بازیگری جشنواره فجر را گرفته هر کدام به عنوان یک درس می تواند در کلاس‌های بازیگری تدریس شود.

مرحوم پروانه معصومی ظهر ششم آذرماه به علت عارضه ریوی در ۷۹ سالگی درگذشت. روز گذشته در شهر رشت که محل سکونت این بازیگر بود، مراسمی به پاس سال‌های فعالیت هنری و احترام به این بازیگر برگزار شد. پیکر این بازیگر برای تشییع به تهران منتقل شد.

پیکر زنده‌یاد پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز - چهارشنبه-هشتم آذرماه- در امامزاده ابوطالب تهران با حضور جمعی از هنرمندان و چهره های مطرح سینما و تلویزیون برگزار شد.

پروانه معصومی در جریان دیدار رهبر معظم انقلاب با هنرمندان رسانه ملی در سال ۱۳۸۹ به ایراد سخنانی درباره تلویزیون و فیلم سازی و پیشنهاداتی در این باره پرداخت.

نظرات

  • حسین ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۴
    0 0
    اقای سالاری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.