جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

در حاشیه بازدید «وزیر ارشاد» از «نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت» مطرح شد؛

پیگیر برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت در محل‌ «اجلاس نخست‌وزیران شانگهای» هستیم

محمد‌مهدی اسماعیلی؛ نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت

سینماپرس: وزیر ارشاد با اشاره به اهمیت معرفی آثار و حمایت از هنرمندان گفت: پیشنهاد می‌کنم در فاصله‌های زمانی کوتاه نمایشگاه‌های فصلی هنری برگزار شود و ما هم قول می‌دهیم از آنها حمایت کنیم.

به گزارش سینماپرس، شامگاه گذشته محمدمهدی اسماعیلی از نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت که در فرهنگسرای نیاوران دایر بود بازدید و با هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه از نزدیک گفت‌وگو کرد.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شما هنرمندان هرکدام یک گنجینه تمام نشدنی هستید و کشور به شما افتخار می‌کند و با افتخار در کنار شما و پیگیر رفع مشکلات مطرح شده هستیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نمایش آثار هنرمندان در راستای معرفی دقیق توانمندی‌ها و فرهنگ و هنر کشور به مخاطبان گفت: پیگیر برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت در محل‌هایی مانند اجلاس نخست‌وزیران شانگهای که در آینده نزدیک در تهران برگزار خواهد شد هستیم تا آثار این عزیزان در آنجا در معرض دید قرار بگیرد.

اسماعیلی در ادامه افزود: البته این تنها یک مورد است اما برای اینکه هنر در سراسر کشور در معرض دید عموم باشد و هنر هنرمندان به مخاطبش انتقال پیدا کند؛ پیشنهاد می‌کنم در بازه‌های کوتاه و فصلی نمایشگاه‌های مختلف برگزار شود و ما قول حمایت می‌دهیم.

وزیر ارشاد درباره انتقال موزه قرآن به وزارت ارشاد نیز تصریح کرد: آنطور که برنامه‌ریزی شده موزه قرآن با انعقاد یک تفاهم نامه از میراث فرهنگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل خواهد شد و پس از آن آثاری که امکان نمایش در آن بخش داشته باشد را در معرض دید علاقمندان و مخاطبان قرار می‌دهیم.

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان لغایت ۱۰ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری صندوق اعتباری هنر در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.