شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به تهیه‌کنندگی «سعید الهی»؛

«مدیرعامل فارابی» پشت صحنه «میرو» رفت

فیلم سینمایی «میرو»

سینماپرس: پشت صحنه فیلم سینمایی «میرو» به‌ کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید الهی در شهرستان چابهار مورد بازدید ۲ مدیر فرهنگی و سینمایی کشور قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، در پی دعوت تهیه کننده «میرو»، سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق مجید زین‌العابدین مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی با سفر به جنوب شرقی‌ترین نقطه کشور یعنی چابهار از برخی صحنه‌های در حال فیلمبرداری فیلم «میرو» بازدید کردند و ضمن اطلاع از روند تولید فیلم، با سازندگان و عوامل آن به گفت‌وگو پرداختند.

این فیلم که با مشارکت مالی این ۲ سازمان و حمایت استانداری سیستان و بلوچستان در حال تولید است، با تکمیل و ارسال فرم چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، خود را برای حضور در این رویداد مهم سینمایی کشور آماده می‌کند.

مهمانان فیلم «میرو» که برخی مدیران استان نیز آنان را همراهی می‌کردند همزمان با این بازدید یک روزه، علاوه بر ملاقات با امام جمعه شهرستان چابهار با چند تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان نیز دیدار کردند.

فیلم سینمایی «میرو» به‌کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید الهی در ژانر کودک و نوجوان و در بستر روایتی از دوران مقدس ساخته می‌شود و سومین اثر سینمایی حسین ریگی بعد از فیلم‌های «لیپار» و «هوک» طی سال‌های اخیر است.

نظرات

  • ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۷
    0 0
    الهی ترکونده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.