دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

کوین اسپیسی:

«نتفلیکس» به خاطر من وجود دارد/ من آن‌ها را روی نقشه گذاشتم و آن‌ها سعی کردند مرا کنار بگذارند

کوین اسپیسی

سینماپرس: در نشست با تاکر کارلسون در یک ویدیوی سالانه کریسمسی، کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود در سریال «خانه پوشالی» ظاهر شد و گفت: نتفلیکس به خاطر من وجود دارد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین اسپیسی با تاکر کارلسون در یک ویدیوی سالانه کریسمس به گفت‌وگو نشست و در طی آن در نقش فرانک آندروود، شخصیت «خانه پوشالی» ظاهر شد که در فصل ششم و آخر سریال کشته شد.

از سال ۲۰۱۸ که اتهام‌های تجاوز جنسی علیه اسپیسی مطرح شد، این بازیگر هر سال یک ویدیوی کریسمس منتشر می‌کند که در آن با لهجه جنوبی فرانک آندروود ظاهر می‌شود و او را در حال بحث درباره مسایل روز نشان می‌دهد. امسال کارلسون هم به او پیوست و آن ۲ درباره نتفلیکس و انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ صحبت کردند.

مجری سابق فاکس نیوز از اسپیسی پرسید آیا متوجه شده هر بار که شخصی این برنامه استریم را باز می‌کند، اسپیسی در صدای آغاز برنامه حضور دارد و یادآوری کرد که «بوم بوم» از «خانه پوشالی» آمده است.

اسپیسی در نقش فرانک گفت: بنابراین عجیب است که آن‌ها تصمیم گرفتند به طور علنی روابط خود را با من قطع کنند آن هم برای ادعاهایی که اکنون روشن شده نادرست هستند. فکر نمی‌کنم دیگر سوالی وجود داشته باشد. نتفلیکس به خاطر من وجود دارد. من آن‌ها را روی نقشه گذاشتم و آن‌ها سعی کردند مرا کنار بگذارند.

در پایان این گفت‌وگو که به عنوان یک اپیزود در شبکه تاکر کارلسون پخش شد، مجری سابق اخبار از اسپیسی درباره افکارش درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ و نامزدهایی که قبلا از رقابت خارج شده‌اند، پرسید.

اسپیسی به او گفت: کمی شبیه پریدن اشتباهی در جکوزی است. میدانی که تا ابد ادامه نخواهد داشت. بنابراین، وقتی مایک -کمی بیش از حد متفکرانه- فوری میدان را ترک کرد، تعجب نکردم.

این بازیگر درباره نامزدهایی که هنوز در رقابت هستند، گفت ویوک راماسوامی و نیز نیکی هیلی را چون سرسخت است، دوست دارد.

وی افزود: او بدون شک با تماشای من یکی دو چیز یاد گرفته، اما فکر می‌کنم در نهایت ما به کسی در کاخ سفید نیاز داریم که مانند من نترس باشد. از این‌که کشورمان یا یک روزنامه‌نگار را در مسیر درست سوق دهیم، هراسی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.