دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

با حکم دبیر چهل‌ و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر؛

هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی «جشنواره فجر» معرفی شدند

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ تیاتر تیاتر

سینماپرس: با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اصغر خلیلی، علی‌اصغر خطیب‌زاده و علی‌محمد رادمنش به عنوان هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی (تازه‌های تولید) معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، اصغر خلیلی، علی‌اصغر خطیب‌زاده و علی‌محمد رادمنش به عنوان اعضا هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خیابانی (تازه‌های تولید) ارزیابی و انتخاب آثار رسیده به این بخش جشنواره را انجام می‌دهند.

اصغر خلیلی نویسنده، کارگردان، طراح و بازیگر تئاتر است که داوری و جوایز متعدد تئاتری از جشنواره‌ها استانی، سراسری و بین المللی را در کارنامه کاری خود دارد.

علی اصغر خطیب زاده مدرس تئاتر، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و یکی از متخصصان تئاتر عروسکی و خیابانی است. جوایز متعدد جشنواره‌های سراسری و بین المللی را طی سالهای فعالیت خود بدست آورده و در چندین دوره از جشنواره‌های مختلف کشور به عنوان داور حضور داشته است.

علی محمد رادمنش نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما است و جوایز متعدد جشنواره‌های سراسری و بین‌المللی تئاتری و سینمایی را در پرونده کاری دارد. این هیات سه نفره ۱۹۷ اثر رسیده بخش مسابقه تئاتر خیابانی را مورد ارزیابی و انتخاب قرار خواهند داد.

چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان دی و بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.