دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

واکنش «دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» به اتهام ریخت و پاش‌های اضافی؛

فعلا سکوت می‌کنم!

کوروش زارعی در نشست خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سینماپرس: دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر در واکنش به سخنان مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد بعد از پایان جشنواره‌های فجر پاسخ این سخنان را خواهد داد.

به گزارش سینماپرس، روز یکشنبه ۲۴ دی نشست خبری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور مهدی حامدسقایان دبیر این دوره و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. در بخشی از این نشست یکی از اصحاب رسانه درباره این‌که آیا تعهدات مالی جشنواره چهل و یکم انجام شده است یا نه و همچنین وضعیت بودجه جشنواره چهل و دوم و نحوه تخصیص آن پرسید.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پاسخ به این پرسش یادآور شد که هزینه‌های جشنواره چهل و یکم تامین شد و تنها بخشی از هزینه‌های هتل و برخی ریخت و پاش‌های اضافی باقی‌مانده است.

کاظم نظری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این‌که ریخت و پاش شد کمر ما را شکست، اصولا درست نیست به اسم رویداد انقلاب بودجه را در جاهای دیگر هزینه کرد. امسال این اتفاق نیفتاد و دبیر جشنواره تمام تلاش خود را کرده است تا بودجه برای تئاتر، نه حاشیه تئاتر هزینه شود.

با انتشار نقطه‌نظرات مدیرکل هنرهای نمایشی، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در قالب یادداشتی کوتاه که در اختیار مهر قرار داد، به سخنان کاظم نظری واکنش نشان داد.

در یادداشت زارعی چنین آمده است:

«ریخت و پاش‌های جشنواره تئاتر فجر ۴۱؟ کدام ریخت و پاش؟ مگر ریالی دست من بود؟ کاظم نظری به احترام جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فعلا سکوت می‌کنم. جواب مفصل بماند برای بعد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.