یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

مدیر شبکه دو سیما:

رسالت اصلی «شبکه دوسیما» توجه ویژه به خانواده‌ها و تزریق شور زندگی به آنهاست

حامد بامروت نژاد در مراسم وداع با پیکر مرحوم نادر طالب‌ زاده

سینماپرس: مدیر شبکه دو سیما و قائم مقام معاون سیما از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» دیدن کردند.

به گزارش سینماپرس، حامد بامروت‌نژاد مدیر شبکه دو سیما و سلیم غفوری قائم مقام معاون سیما از پشت صحنه مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» بازدید کردند و در جریان روند تولید این برنامه قرار گرفتند.

مدیر شبکه دو سیما و قائم مقام معاون سیما پس از بازدید از پشت صحنه، دقایقی با عوامل «شصتادیا» به گفت‌گو پرداختند و نظرات آن‌ها را درباره سختی‌های تولید این مسابقه تلویزیونی شنیدند.

حامد بامروت‌نژاد با اشاره به این نکته که رسالت اصلی شبکه دوسیما توجه ویژه به خانواده‌ها و تزریق شور زندگی به آنهاست، گفت: شبکه دوسیما به عنوان شبکه خانواده قصد دارد تا با ارائه بسته مصرفی فرهنگی مناسب به خانواده‌ها، محتوای مفیدی در اختیار مخاطب قرار دهد که در این راستا برنامه‌های «بسته پیشنهادی» و «شصتادیا» را روی آنتن برده است.

وی افزود: بحث شکاف نسلی موضوع بسیار مهمی بود که «شصتادیا» با محوریت قرار دادن این مسئله و در راستای نرم کردن فاصله بین نسل‌ها سعی دارد تا به خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان یادآوری کند که علاوه بر وجود اختلافات نسلی، امکان گفت‌گو و تعامل بین دو نسل مختلف وجود دارد و بین نسل‌های مختلف شکاف آنچنانی وجود ندارد.

وی در انتها با خداقوت به عوامل این برنامه گفت: امیدوارم که برنامه «شصتادیا» مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد و از تماشای آن لذت ببرند.

مسابقه «شصتادیا» با اجرای علیرضا استادی پخش خود را از هفته گذشته آغاز کرده و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ساعت ٢٢:١۵ روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.