سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

«برنده سیمرغ بهترین پوستر فجر چهل و دوم» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

فضای کار تبلیغاتی چالش های خاص خود را دارد/ خیلی از افراد نسبت به این چالش‌ها ناآگاهند

افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

سینماپرس: محمد تقی پور برنده تندیس سیمرغ بلورین بهترین پوستر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برای طراحی پوستر فیلم «فسیل» گفت: یکی از چالش هایی که ما داریم این است که کارهای ایده دار و جسورانه سخت پذیرفته می شود.

این طراح پوستر شناخته شده در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این جایزه برای من اولین جایزه نیست و پیش از این ۵ دوره نامزدی دریافت سیمرغ داشته ام و دو سیمرغ هم از جشنواره فجر گرفته ام.

وی ادامه داد: گرفتن این سیمرغ جدید از این حیث برایم اهمیت زیادی دارد که برای طراحی پوستری آن را به دست آورده ام که ایده در آن قالب بود و بسیار اهمیت داشت.

تقی پور سپس با بیان اینکه یکی از چالش هایی که ما داریم این است که کارهای ایده دار و جسورانه سخت پذیرفته می شود تصریح کرد: من نمی خواهم بگویم فضای اقلام تبلیغاتی بسته است اما چالش های خاص خود را دارد که خیلی از افراد نسبت به این چالش ها ناآگاهند.

وی در پایان این گفتگو افزود: من از آنجایی که فرد ایده پردازی هستم و برای کارهایم ایده دارم بیش از دیگران با چالش مواجه می شوم اما امشب دریافت این سیمرغ را به فال نیک می گیرم و امیدوارم به واسطه دریافت این سیمرغ هم که شده فضای کار برای بنده سهل الوصول تر از گذشته شود و سایر همکاران بنده و فعالان عرصه اقلام تبلیغاتی کمتر با برخی چالش های پیش رو در این حوزه مواجه شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.