یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

در گالری ملت؛

افتتاح نمایشگاه گروهی «آویژه»

نمایشگاه نقاشی در پردیس ملت

سینماپرس: آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط «آویژه» با حضور جمعی از استادان برجسته حوزه‌ی هنر و خوشنویسی کشور در گالری پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایشگاه گروهی نقاشی‌خط «آویژه» به کوشش علیرضا مرادی و گردآوری اکبر روشن‌خواه با حضور جواد بختیاری، محمدعلی سبزه کار، خلیل کویکی، داود حیدری، محمدحسین شاهوردی، باربد یزدانی، غلامحسین الطافی و فریدون دل‌زنده در گالری پردیس ملت افتتاح شد.


نمایشگاه «آویژه»، مجموعه‌ای از هنر، خلاقیت و نوآوری هنرمندان معاصر است که منتخبی از آثار خلق شده در قالب نقاشی‌خط را که با استفاده از فرم حرکت و رنگ دست به نوآوری زده اند را به نمایش گذاشته اند.

فرزانه حسینی، مرضیه معماریان، فاطمه بهتوئی، زینت رستگار مقدم، مینو محبوب نژاد، داود فوزی، مژگان روحی، سوفیا محسنی، فاطمه رهبری و نفیسه رجبیان از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه می توانند تا روز جمعه ۴ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نمایشگاه «آویژه» روز جمعه ۴ اسفندماه از ساعت ۱۵ همراه با اجرای ورکشاپ زنده به پایان می رسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.