چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

انسیه شاه‌حسینی:

همیشه در انتخابات شرکت کردم/ شرکت در انتخابات یک کار تزیینی و رفع تکلیف نیست

نشست خبری فیلم دست ناپیدا؛ نسیه شاه‌حسینی

سینماپرس: کارگردان سینما و تلویزیون درباره حضور در انتخابات گفت: مانند همه این ۴۵ سال، نه تنها فعالانه در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم، بلکه دیگران را هم روز انتخابات با خود همراه می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، انسیه شاه‌حسینی که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با دست ناپیدا در بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره حضور داشت، در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: من همیشه در انتخابات شرکت کردم؛ از همان ابتدا و از «جمهوری اسلامی آری یا نه» تاکنون شرکت کرده‌ام.

کارگردان شب‌بخیر فرمانده افزود: من فعالانه در انتخابات شرکت می‌کنم و این‌گونه نیست که فقط خودم رای بدهم و دیگران را هم همراه خود می‌کنم، حتی در پای صندوق رای برخی از مردم از من سوال می کنند که به چه کسی رای بدهیم، من مصداق ها و ویژگی های نامزدهایی را که می شناسم برایشان توضیح می دهم تا خودشان تصمیم بگیرند و رای بدهند،

این کارگردان سینما و تلویزیون گفت: نسبت به موضوع انتخابات هرگز بی‌تفاوت نبودم، فراموش نکنیم شرکت در انتخابات یک کار تزیینی و رفع تکلیف نیست، بلکه همه افراد باید آنرا همراهی در یک مشارکت ملی و انجام یک وظیفه شرعی بدانند، شرکت کنند و دیگران را هم به انجام آن تشویق کنند.

شاه‌حسینی که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب جایزه گوهرشاد شد، با اشاره به حضور فعالانه خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله انتخابات و در تمامی دوره‌ها اظهار داشت: به تمام دوستان و همکارانم هم توصیه می‌کنم که در انتخابات شرکت کنند چون این یک موقعیت است که در برابر ما قرار دارد و نباید با عدم مشارکت از این موقعیت برای دخیل بودن در سرنوشت کشور به راحتی بگذریم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه -یازدهم اسفند- در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.